5 najdražih jela - 31 day blog challenge - day 5

petak , 02.09.2016.

Oke vidim zagrijan sam za ovo. I dalje mi se piše. Sad si razmišljam kak je to sve uopće počelo s blogom. Mah nebitno. Frendovi me nagovaraju na facebook stranicu. Kategorički odbijam. Ne. Ne i ne. Znam da ovo nije tema bloga ali ovo je samo uvod u novi postić.
5 najdražih jela? Da, opet odstupam od standarda, nije ono klasično pizza, hamubrger i to. To smo svi pisali u spomenare dok smo bili manji. Točno se sjećam dok sam ih ispunjaval.
Ubacit ću odmah i najsličniji recept na coolinarki. Možda netko dobi ideju. Ne znam ja :D

1. Makaroni sa sirom. Gle, jasno mi je. I pitate se "od kud ovo", ali jako je jednostavno. Kad otiđeš u urbanu divljinu, prepušten sam sebi i studiranju a neda ti se trošiti vrijeme na nešto kreativnog, makaroni sa sirom su spas. Toliko jednostavno, a opet - toliko elegantno. Frendovi s faksa, njihovi frendovi i od tih frendova frendovi (frendception) su se upoznali s makaronima. I sirom. I to ne treba biti nikakav ekstra sir. Sir se otopi, kakav god da je.

2.Bučnica. Jedno od najdražih stvari kaj postoji na svijetu. Definitivno. Ali opet, oprezno s bučnicama! Do sad sam probal jednu jedinu istinsku bučnicu, mamu svih bučnica. To je kad baka napravi. Jer baka zna kaj radi, baka to radi godinama.

3. Gulaš. Hm, ne tolko gulaš kolko procedure oko njega. Pogotovo kad se slavi nešto. To mi je super i u tome uživam. Od slavonskog čobanca do srnećeg gulaša, veprovina, ma samo nebo je granica. Ustvari fiš je granica. Riba nije meso. I zvala me jednom ženska preko telefona i prodavala mi neko ulje, mast, nemam pojma kaj "ali gospodine vama to treba". Došlo mi da joj objasnim da može do jutra pričati ali da nigdje ne vodi ali sam imal ispit i nije mi se dalo učiti. Bilo je zabavno. "omega 3 masne kiseline dobivate od ribe, a mi pravimo najbolje ulje". Daj nemoj me ženska, kakva ulja, meso. Mesoooooo.

4. Kad smo već kod mesa. Nema puno okolišanja, neću se praviti fin, tatin sin. Odojak. Svinjetina. Bilo kad. Bilo gdje. U bilo koje doba. Dana i noći. Ja sam jednostavan čovjek - čujem da je svinjetina za ručak i dalje me ne zanima na koji način je spremljena. Ali odojak. Odojaaaaaaak. To je jelo careva i kraljeva. Topli, po mogućnosti, dok se mast cijedi po rukama, i dok tražiš krpu! O roštilju neću ni započeti. Mislim da ste shvatili o čemu ja tu pišem.

5. Tortilje. Joooj ovo. Nikakvi oni američki "Taco Bell" i te spike, ne. Isključivo kad se doma radi. Iskreno nisam ni probal neki fast-food burrito ili slično, al imam osjećaj da je ko u McDonaldsu, samo kaj se radi o drugoj stvari. Zato je domaći zakon. I zato sam moral to jelo uvrstiti u top 5.

Oznake: top 5, jela, challenge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.