Predstavi se – 31 day blog challenge – Day 1

ponedjeljak , 29.08.2016.

Znači cura stavi u grupu "31 day blog challenge" pa reko ajde, da popunim dan. Njezin blog možete vidjeti ovdje.

Oke oke oke, znam. "Oćeš vraga pisati 31 dan, odustat ćeš nakon 5". Već dulje vrijeme imam volju za pisanje, al ne znam točno kaj da pišem, tak da je ovo idealna prilika da se "raspucam".

Pa krenimo. Ime mi je Antonio, prezime je manje bitno. Obično me ljudi zovu "Tonček" ili "Bananko" (ovo mi se fakat neda objašnjavat jer je predugo haha, ali da - Bananko). Student sam druge (još jedan ispit) godine graditeljstva, čekam još malo da počne treća. Sportom se trenutno ne bavim, u srednjoj sam hodao dosta u teretanu, pa se planiram vratiti na faksu, tamo u desetom mjesecu. Imam dva brata, koje volim zajebavat. Ipak sam najstariji i to je moje pravo.

Svašta me zanima. Knjige ne čitam nešto previše, osim kad me baš zanima recimo. Od zadnjih stvari koje se sjećam su biografija od Steve Jobsa i "7000 dana u Sibiru". Da, bila je i još jedna - "Churchillov vitez", to mi je jedna od dražih (znam, sve nešto kaj nije na mainstreamu). Počel sam čitati i prvi dio Game of Thronsa ali nisam imao vremena pa sam odgodio to. Što se tiče glazbe, slušam sve. Moožda ne baš 100% al većinu. Smeta mi Thompson malo, jer mi je to neko lažno domoljublje, al' ovo ostalo većinom prolazi. Baš sve, samo ovisi kakav mi je dan. Na internetu osim onog klasičnog facebook, youtube, instagram paketa, volim čitati portale, dnevnik.hr, jutarnji, index, večernji, baš sve ali ne vjerujem u to kaj pišu. To čitam čisto da znam o čemu je točno riječ u Hrvatskoj i s čim se ljudi bave. Isto tako, volim gledati serije i filmove. Od žanrova jedino ne volim horore (jer mi nemaju smisla) i romantične gluposti (jer mi je to fakat dosadno). Sve ostalo dolazi u obzir. Skrivenih talenta nemam, volim jako festivalsku glazbu (Tomorrowland, Coachella, Ultra, Forrestland i takve stvari) i nedavno sam izbacio jedno 20-ak mixeva deep housa, čisto za sebe kad se učim.

Mana mi je kaj mi sve mora biti savršeno, do zadnjeg detalja. I organizirano, to obavezno. Takav sam, slažem serije detaljno i filmove, nije sad neka opsesija, ali srednja tehnička škola od tebe napravi čovjeka koji je organiziran i traži dlaku u jajetu. I dalje smatram da je to dobra stvar.

Ne znam jel ovo dosta. Planove za budućnost imam, kao. Al nikad ne znaš kaj te čeka sutra. Da, i ne trudim se ni gramatički pisati točno, jer rađe pišem kak i govorim, jer mi je glupo, ko' u onim hrvatskim sapunicama pisati "oh dovraga", "oh zaboga, što učiniste" i te gluposti, koje nitko u Hrvatskoj nikad nije koristil. Ima još toga o meni, al se malo teže sjetim. Volim ulazit u rasprave samo kad smatram da sam u pravu ili da imam dobre argumente, ako nemam - držim se po strani i slušam druge. A da, ima i još jedna čudna stvar. Zanima me dosta politika i kako ona funkcionira, pa dosta čitam o tome, ali uglavnom neke esejističke radove i slično, par knjiga i tak nešto. I to je to uglavnom.

Oznake: blog, challenge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.