Koliko je glazba bitna?

utorak , 15.12.2015.

Izgleda da moj blog iz politike prelazi u sve ostalo. Što je odlično, politika je odvratna.

Ajmo redom, o čemu ja to zapravo pišem, u 3:37 ujutro? I da, noćna ptica sam a predavanja na faksu su mi popodne. Koliko je zapravo bitna glazba? Meni osobno. Ne govorim o nekim pjesmicama na mobitelu i to, nego općenito? Do kojeg stupnja seže moja ljubav prema glazbi?

Bit ću kratak (znam da mi ne vjerujete), ali osobno gledam na glazbu kao na lijek. Duboko sam uvjeren da postoji pjesma i žanr za svaku situaciju u kojoj se nalazite i za svaki osjećaj koji ljudsko tijelo može "proizvesti". Najveća ljubav prema glazbi se desila u srednjoj (arhitektonskoj), kad sam provodio sate na AutoCadu, Wordu, Excelu i ostalim programima i radio nacrte i programe vezane za školu. Obično se radilo o nekim "chill" mixevima, koji su trajali po par sati. U srednjoj sam također išao u teretanu te je tamo prevladavao malo "jači" žanr, koji je bio više eksplozivniji. Radi se o trapu na primjer, metalu, bilo čemu što je glasno i što ti prodrma organizam. I tu sam zapravo shvatio, da je glazba super. Kad sam izlazio van, slušao bi nešto sasvim treće (pa tako i cajke).

U zadnjih 6 mjeseci mogu sa 99 postotnom sigurnošću reći da nisam imao dan bez glazbe. Ako ne na računalu, laptopu ili mobitelu, onda na radiju u autu ili doma. Glazba je super, može ti podići moral, može te dići do neba ali isto tako, kad si najviše s*eban, postoje te neke pjesme, koji te bace u depresiju još više. Glazba je ujedino i moć. Glazbom možete poslati poruku svijetu ali isto tako možete tu poruku "pročitati" od nekoga, odnosno bolje rečeno preslušati.

Eto, imao sam potrebu ovo napisati. Znam da je tema skroz "random", što mi je baš drago i nadam se da će ovakvih biti više. Budite dobri, lijepi i pametni ali prije svega, slušajte glazbu! :D

Gdje riječi ne vrijede, glazba progovara. - Hans Christian Andersen

Oznake: glazba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.