Časni sude, nisam kriv!

četvrtak , 26.02.2015.

Nedavno je objavljen natječaj za suce Ustavnog suda Republike Hrvatske, za koji su se prijavili 12 kandidata. Naime, njihovi životopisi imaju previše gramatičkih, pravopisnih i tipkarskih pogrešaka. S obzirom na njihov položaj i na ono za što se natječu, malo bi ipak trebali zagrijati stolicu i početi učiti hrvatski. Ako mogu ja u relativno normalnom stanju napisati post sa 200 riječi, koji sam mrzio hrvatski iz dna duše u školi onda bi i i oni trebali znati barem neke osnove. Evo dat ću Vam sljedeće primjere, pa se zapitajte da li bi se mogli i Vi ubaciti u Ustavni sud Republike Hrvatske.

Izvor: 24sata

Kompjutorašica Mila Jelavić
Od vještina zna, hvali se, samostalno raditi na kompjutoru...

Anđelko Stanić zna odakle potječe
Potječe iz obitelji u kojoj je “već pradjed imao akademsku diplomu”.
posjeduje i vještinu “samostalnog rada u programima Winword (WORD, OUTLOOK, EXCELL, POWERPOINT)

Boris Kozjak odvjetnik za sve
Pohvalio se da je na listi odvjetnika SAD-a i SR Njemačke.

Zorka Zagrajski nije dragovoljka
Nikad nisam bila, dobrovoljno, član niti jedne političke stranke.
“vlada jezicima ostalih naroda Balkana, u govoru i pismu, izuzev Albanskog, Makedonskog i Slovenskog jezika” (malim slovom se pišu jezici draga Zorka, pa to čak i ja znam)

Gđa. Šernhorst opet bi u suce
Umirovljena sutkinja Ustavnog suda nazad bi na isti posao.

Ivana Čalić ne boji se SOA-e
Prošla dvije sigurnosne provjere SOA-e i osudila Sanadera u Fimi mediji.

Želimir Brozović, mister tipfeler
Rodio se u obitelji Eve i Zvonimira Brozovića, gdje završava osnovnu.

Šime Savić nije dužan nikome
Zaposlenicima i državi uredno sam plaćao sva potraživanja, hvali se.

Esperantica Sanja Barić
Dobro se snalazi “u multinacionalnom i multikulturnom društvu”.

Antonija Kovačić kao Josipović
Uz cijeli niz znanstvenih radova pohvalila se i da zna svirati klavir.

Dubravko Ljubić nikad crven
Istaknuo je da nije bio član komunističke partije, a voli košarku i putovanja.

Mladen Bajić se služi aplikacijama
Koristi računalo, internet i “različite aplikacijske programe”.


Ovi ljudi su možda i dobri u svojem poslu. Možda i nisu. Ne znam, o tome ne mogu pisati. Ono što znam, da se, na primjer, Anđelko Stanić hvali kako zna raditi u Office programima. E pa moj Anđelko, ja ti imam računalo od drugog razreda osnovne i još sam imao Office 98', sve sam se sam naučio na njemu raditi. Tata bi mi uvijek otvorio Office Word i ja bi pisao i učio čitati na tome. Ne hvalim se ili išta slično, samo moj dragi Anđelko, to što si ti napisao - 95% srednjoškolaca ti se time služi a po mojoj procjeni sigurno 50% i bolje nego ti! Tako da, nisi baš i uspio s tim komentarom, ali neka.
Mladen Bajić vidim, kolko piše, koristi različite aplikacijske programe? E pa moj Mladene, molim te objasni mi kako je teško to naučiti? Skineš aplikaciju i koristiš ju, ne treba ti za to neka posebna vještina. Ovi suci se hvale nečim što zna većina današnjih srednjoškolaca. Zašto onda samo ne stavimo u Ustavni sud nekog iz srednje škole i mir?
A ova gospođa Šernhorst je shvatila da mirovine i nisu baš velike pa bi natrag do Ustavnog suda. E draga, ne znam da li si shvatila, ali mi ti živimo u Hrvatskoj. Ovdje ne teče med i mlijeko, a pogotovo kad si u mirovini.

Eto. Nemam ništa osobno protiv ovih ljudi, nego samo da Vam malo predočim kakvi ljudi će biti na Ustavnom sudu Republike Hrvatske, da malo vidite da i oni na visokim pozicijama mogu pogriješiti. Neka - ljudi smo.

Oznake: suci

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.