18 godina ne dolazi na posao

ponedjeljak , 16.02.2015.



Upravo to, dragi naši. Ovo je hrvatski gen(ij). Mi jednostavno imamo takav mentalitet. Znam jedno par ljudi koji su probali tako nešto, i zapravo im je uspjelo. Pošto sam iz manjeg mjesta - svi o svakom sve znaju. Pa se vijesti brzo šire. Ljudima se jednostavno ne radi. Ali onda, nakon na primjer 18 godina ovakvog "rada" pričaju unucima "joj dijete koliko sam ja radio, ja sam se u životu naradio sinko moj". Naradio si se ti k*rac! Pa gdje ovakvo nešto postoji? U Njemačkoj ti ovo ne bi prošlo ni 18 dana, a ne godina?!?

Promatram malo ljude u Hrvatskoj. Volim promatrati ljude, zapažati stvari. Ja sam jedna od onih osoba koja najprije dobro promotri osobu a tek onda počne komunicirati. Meni je moja prosudba jako važna. Ne treba srljati kao guska u maglu. Znači taj naš mentalitet, to je kao virus - širi se na sve, na mlado, na zrelo, na pošteno,..Ne možete očekivati da ćemo naprevodati ako imamo ovakva razmišljanja. Žao mi je iskreno ljudi koji rade ko životinje da bi bili u mirovini i kad to usporedimo s ovim idiotom koji 18 godina ni k*rcem maknuo...Pa ja sam igrao nogomet kad sam bio manji, i to pozicija golmana. I išao sam redovito na treninge i meni je isto napuknula kost u malom prstu, ali ja sa 11-12 godina tada sam dobio langeticu i Croatia Osiguranje mi je isplatilo "odštetu" u iznosu od, pazite ovo, 44,96 kn.

I sad, budimo realni, da je čovjek bio na bolovanju, mjesec - ma neka i dva, nitko mu nebi ništa rekao. Bilo bi vjerojatno "odi više radit" i to je to. Ali ti za 18 godina postaneš punoljetan, tebi treba 12 godina da završiš osnovnu i četverogodišnju srednju školu. Eto, tek tolko da steknete dojam, ako imate 7 godina i upišete se u prvi razred, vi od tog trenutka pa do 25 (7+18 godina) možete sljedeće:
-završiti osnovnu (do 15.)
-završiti srednju (do 19.)
-upisati i završiti faks u trajanju od 5 godina (do 24.)
-i eto, ostane Vam još jedna godina, nju možete iskoristiti za davanje ispita koje niste i za traženje posla

Znači dok je netko cijeli život proveo u školi, ovaj "uhljeb" i "trut" je 18 godina bio na bolovanju zbog malog prsta. Super, predivna smo država, i takvi samo neka tu ostanu, neka troše i novac i vrijeme.

Oznake: posao

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.