06

ponedjeljak

veljača

2012

Koje su prve želje...

Uff,uff...taj snijeg...i nas je zatrpao...

U svakom slučaju, na dolje navedene želje smo dobili i mail potvrdu, te kontakt osobu, i naravno, bacamo se na posao, kako želja bude ispunjena tako ćemo je označiti na listi ( liste će biti transparentno postavljene na našoj web stranici od 10.02.2012. g...

Želje:

Želim zalihe slatkoga po mogućnosti nutele i bijelu lino ladu, jer sad su ispitni rokovi a mozak treba slatkoga ;))))

Želim CD od Željka Samardžića s njegovim potpisom za poklon jednoj curi za Valentinovo.

Da mi odsvira omiljena pjesma :)

Zelim crno jaje

Nešto simbolično

Želja po želji crnog jajeta! :D

Knjiga Jamie Olivera

Želim knjigu Steve Jobs na engleskom

Želim knjigu "Obmanjivanje Gilfija" od Snorri Sturlusona!

Želim tri Medveščakove majice za svoju dječicu

Bok Jaje! Ja sam ti već pisala ali da budem malo konkretnija, želim da dečkima iz "Svi na Web" platiš
Facebook/Google oglašavanje ;) ili im daš laptop/mobitel il tak neš kaj će oni moći iskoristiti u svojoj nagradnoj igri, e
da može i to! ;) Hvala jajčeko ;)

Ja bi jedno crno jaje :)

Moja želja je upoznati se sa igracima Medveščaka

Mi želimo da Crno Jaje dođe u našu poslovnicu ( Croatia Express, Teslina 4) i da nam pomogne u prodaji željezničkih karata na 1 dan i fotka se s nama ! :-)

Želio bi se reklamirati besplatno ne nekoj web stranici kao serviser klima (treba mi posla....) www.fks-klima.hr

JA IMAM ZELJU DA MOJU PRIJATELJICI IVANU UPOZNAM S IVANOM HERCEG JER JE ONA NJEGOVA OBOZAVATELJICA ..HVALA PUNO!!!!!ANA

Maskotu crnog jajeta

Crno jaje

Ja bih htjela da crno jaje dođe kod mene doma i da se upoznamo, popijemo sokić i malo popričamo :P.

Drago Jaje,treba mi pomoć oko mršavljenja.moram smršaviti 25 kg,ugrozila sam sebi zdravlje ,molim te imaj me u vidu.možda se po sl.nebi reklo da sam toliko kritična ,ali jesam,jer da živim u Americi,po svim mjerama ITM-a dobila bi balon u želudac.jako sam vesela i pozitivna, volim život,a kilaža mi je dosta poljuljala samopouzdanje,tuga me hvata što tu ovisnost o hrani ne mogu sama rješiti. Jajce moje crno,budi dobro i pomozi mi,mooooliiiimmm treeeee<3.

Želim potpisani dres svih hrvatskih rukometaša ili potpisanu loptu... molim vas bar nešto od toga... :)

Želim biti glumica!!!

Ženski rokovnik

Odvesti sina u najbolju igraonicu u gradu

Želim nešto malo ali slatko!!!!

Dres medvescaka....

Želim kolekciju izdanih knjiga Haruki Murakamija jer se nitko za rođendan nije sjetio mog najdražeg autora:)
voljela bih da budem izabrani kandidat za In Magazin za jednom makeower

Moja želja je jedan dan provesti na setu Larinog izbora :)

....da crno jaje dobije plave točkice...

Zelim da crno jaje u moje ime donira informaticku opremu djeci bez roditeljske skrbi.

Mi stvarno jako želimo sladoled Quattro (pistacijo- lješnjak- vanilija- butter keks) na našu adresu Jurja Dobrile 33!
Hvala :D

Dres KHL Medveščak

Što god, poklonu se ne gleda u zube

Ja bih za 7 tjedana jedan lijepi porod. Beba tada treba van iz trbuha i mama bi da to prođe barem onako kako je i prvi puta prošlo. E sad, Crno Jaje, hoćeš li doći i držati me za ruku za vrijeme poroda?!?!?! Ako baš ne možeš, možeš se iskupiti sa jednom sušilicom rublja za sve platnene pelenice koje će beba Hana uprljati... Ili bi me radije držao za ruku?!?!?!

Moja je želja da mi inmagazin i jurica radovic ispune želju i moju mamu uzmu za makeover...

....

ostale kojima smo dostavili mail sa upitom vezanim za kontakt podatke molimo da nam iste i daju, kako bismo doista mogli i pokušati ispuniti želju...

Želje dijelimo na "moguće, ajmo se baciti na posao" i "jednostavno nije u našoj moći, sorry".




Želje koje je moguće ispuniti, ispunjavamo kroz 3 modela:

1) ispunjavanje u cijelosti zaželjene želje
2) djelomično ispunjavanje želje, uz dodatne benefite ( koje,kakve, sve ćete vidjeti 10.02.2012. g. )
3) pronalazak alternativnog modela, kojeg i kakvog, vidjet ćete ako nas budete i dalje pratili na: www.crnojaje.hr

Želje su naša masija i prema njima se odnosimo sa maksimalnim poštovanjem, te ćemo u skladu sa našim mogućnostima svakome ( a po gore navedenom modelu ) pokušati ispuniti ili u cijelosti ili djelomično ili pak naći alternativu...

No, kao što sam stavio u jednom od prethodnih postova, novce...forget it...:)...a da će naši Fejs fanovi i Twitter foloweri imati dodatne benefite...naravno da hoće, garantiramo...

Crno Jaje vas sve voli i pozdravlja....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.