CrniIsus

subota, 23.06.2007.

True story

Dragi moji čitatelji,
ovo će biti post kao komentar na sve vas koji me čitate, komentirate ili ste samo greškom kliknuli na moj blog. Naime već sam dobio na mail neke upite a i ovdje me jedan čitatelj pitao da li izmišljam sve ove priče ili su one stvarno dio moga života, pa evo da razriješim dileme.
Gotovo sve ili većina ovoga šta pišem, volio bih da je izmišljeno ali na žalost ili na sreću nije, jer to je uistinu dio moje okrutne stvarnosti i proživljenih trenutaka iz života moga ili meni bliskih i poznatih osoba. Na logo slici sam napisao, Svaka sličnost sa stvarnim osobama je sasvim slučajno namjerna, tako da će se mnogi prepoznati ako ikada dođu na moj blog i budu imali snage da pročitaju sve ovo.
Kad kažem nažalost, mislim najprije na okrutnu stvarnost i oholost svih zbivanja u životu kroz šta sam prošao ali svejedno još uvijek dišem i pišem o tome, pa neka ostanu kao svjedočanstva o jednom životu i mnogim životima vezanim za njega. Naravno ja to pokušavam prenijeti na jedan malo drugačiji način pristupačniji ja za čitanje od samo šture ispovijesti i prenošenja podataka o zbivanjima, sigurno ste uočili koliko je tu gorčine, ironije, sarkazma, cinizma, i ostalih izražajnih sredstava kojima se ovakvi kao ja služe da bi bolje dočarali zbivanja i da bi bilo što zanimljivije za čitanje. Prepun sam, baš kao šipak pun koštica raznih anegdota i mislim da bi mi trebao još jedan život ako ne i više da sve to napišem jer mnogo sporije pišem nego što se to sve dešavalo.
No da ne bi ispalo kako se i iz samog nicka može vidjeti, da mi je život samo bio crn ili jadan, bilo je tu i mnogo lijepih trenutaka i dogodovština i lijepih uspomena, pa mi je s druge strane drago što sam baš ja prošao to sve i imam sva ta iskustva.
No, da vas više ne gnjavim jer tko će čitati ovakve postove, oni zbilja moraju imati određenu dozu zanimljivosti da bi ih netko čitao a ovaj to sigurno nije. Namjera je bila pojasniti štošta i zahvaliti se svima vama od srca šta ste tu i pratite me makar i ne ostavljali komentare, jer kao što sam rekao u jednom postu prije, imam malog špijunčića koji me redovito izvještava, tko je, kada i koliko dugo boravio na mom blogu, tako da se zahvaljujem i onima šta ne komentiraju jer znam da čitaju.
Hvala još jednom i još samo da dodam da ako mi nitko ne čestita slučajno rođendan, da to sam uradim ovdje i to dan unaprijed pošto je 24.06. Pa sretan mi rođendan a i vama sve najljepše u životu i čitamo se i u buduće...
Blog !

23.06.2007. u 06:35 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr