Ha ha. Više ni naslov nemaš. XD

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga i super blogovi

ovo je blog od kalafatića cara na kojem možete davati komentare o svemu i svačemu i o tome ja pišem,
a sad blogovi:
seba
sanja
ivona vlahović-samo da dođem do drugih blogova
benco
lucija&sara
vedran-zaprešić
jedna viky-prejeben blog
zaprešić boy
moja mia

Linkovi

Blog.hr
NBA
AND1
YOU TUBE

slike

Photo Sharing and Video Hosting<a href=Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucketborder="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket">a> at Photo Sharing and Video Hosting at Photobuckethref="http://photobucket.com" target="_blank">Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket="Photo Sharing and Video Hosting at Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhotobucket">PhoPhoto Sharing and Video Hosting at Photob<a href=Photo Sharing and Video Hosting a<a href=Photo Sharing and Video Hosting at P<a href=Photo Sharing and Video Hosting at Photobuckethotobucket">t Photobucket">ucket">tobucket">

srijeda, 16.05.2007. at 13:56

START

ovo je novi blog,pod carskim vodstvom kralja svemogućeg BK danas sam pogledo na www.nba.com i šuo sam da je utah prošao u finale zapadne divizije yes.a new jersey gubi 3-1 nee?zašto?koji sam ja debil.i sam da kažem ja se na ovom blogu sam zajebavam.sutra pišem biologijunamcornamcornamcorpa moram štrebateekeekeek danas moram na trening al mi se baš neda pa necu ic.inace ja treniram košarku za KK FORTUNAhrvatskahrvatskahrvatskastavio sam si iverson dizajnnaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty sad moram napisat engleski.
cure u našoj školi su se pofajtale i lucija ima masnicu na nosu inače moj naj frend seba se zacopo u njucerekcerekcereksad je došo do mene i dofuro ga je oroz the orki kojeg svi izbjegavamo:to mu radimo zato kaj nas je ogovaro:to smo se dogovorili:ja,seba,tino,benco,moćan i svima nam je glup.dosta o njemu seba,lucija,mia i ja idemo na utakmicueekeekeekeekinače ja hodam s miom(skoro). to je to za danas.p.s.seba napravi blog(secretsof7e.blog.hr)
booook!burninmadburninmadburninmad



/ Say what you got (9) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.