srijeda, 16.01.2008.

Post nakon praznika :)

Uvod:
Evo da ne bi ljudi mislili da smo zaboravili na ovi blog ja se javljam.
Napisat cemo post sto prije bude moguce, imamo neke snimke i ideje u pripremi tako da bi sljedeci post mogao bit uskoro s nekim snimkama.

Zaplet:
Nadam se da ste dobro proveli ove praznike (ja znam da ja jesam hehe) i da ste se odmorili, jer sad je opet tortura na dnevnom redu i triba je izdrzat svak na svoj nacin kako najbolje zna.
Svi nam profesori kazu: "Jos jedna godina prosla, nadamo se da ste sad ostavili stare navike iza sebe i da ste pametniji".
A sta ce ljudi govorit tukcima koje boli jedna stvar za sve belj
Nitko se na to ne obazire, samo kazes "E ove godine sam jos ludji!" thumbup

Rasplet:
U ovom kratkom postu sam htio dati do znanja da blog nastavlja sa radom... I to je to nema vise od mene zubo
Ljudi pozz od cilog 3.G(ey) razreda i uzivajte u skoli rofl

PaTa

| 10:41 | Komentarisi (1) | Printisi | #

0

Copyright © Crnalist - Klitoris - Design touch by: Tri mudraca, hosted by www.croBLOGeri.com

Komentari On/Off

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Blog ce se bavit svim glupostima 3. G(ey) razreda.
Blog ce uredivat: Kukac, Bleso, Sebek i jos neki ljudi :D i naravno ja :P
Blogovi naših idiota iz razreda :D i naših prijatelja :D
Martin
Muco
Miro
Ovo su linkovi na ju tjubu od naših pizdarija
Trenutno nema linkova ali bit ce ih kad Bleso i Kukac OPET naprave neko sranje. (coming soon)
Ovdje se nalaze neke gluposti, linkovi i tako to
free hit counter



SAMO ZA PROFESORE
SAMO ZA UCENIKE