Crna legija

14.05.2005., subota

Žrtvama Bleiburga i križnog puta

Podignimo im spomenike, da ih buduća pokoljenja ne zaborave, jer su oni jedni od najsvetijih žrtava koji su pali za našu domovinu.Jer, bez njihove požrtvovnosti sigurno današnja Hrvatska ne bi bila slobodna. Svi i svaki pojedno imaju nase poštovanje,zahvalnost i nezaborav i sjećanje.Njihova imena ostati će zauvijek upisana zlatnim slovima na stranicama hrvatske povijesti.

-Klečući i klanjajući se tvojoj svetoj i mučeničkoj žrtvi, dragi brate, sestro, znam što mi poručuješ. Poruku koju nikad neću zaboraviti a kaže:
Čedo moje! Ne zaboravi zapovjedi svoje domovine čija prva jest:
JA SAM DOMOVINA TVOJA I TI NEMAš DRUGIH DOMOVINA OD MENE! LJUBI ME I BORI SE ZA MENE UVIJEK!
Zato:
Nemojte vjerovati ako vam kažu da ginemo.
Lažu, jer naši junaci žive u svakom srcu hrvatskom.
Ako vam kažu da majke plaču, nemojte vjerovati.
One tek suzama zalijevaju cvijeće na humcima.
Ako vam kažu da su mnogi nestali, da se za njih ne zna, nemojte vjerovati. Jer oni su dobili sva srca svih hrvata.
Ako vam kažu da je Hrvatska okrnjena, smanjena, nemojte vjerovati.Iz svake grude zemlje,
iz svakog kamena i rijeke već se diže snaga nepobijedivih,
ni gradovi nisu uništeni, ni sela srušena.
Jer oni imaju neuništivu dušu. Nemojte vjerovati: zlo ne može doći do duše, pa tako ni do duše Hrvatske!

Živjela sloboda Hrvatskog naroda!


- 14:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Na ljutu ranu, ljutu travu!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us