16.9.1002, nedjelja


Bila sam u pravu.
Na Hogwarts jest palo prokletstvo.
Dogodilo se to danas, dok je cijela škola stajala u perivoju gledajući Salazara kako bijesno, no ipak dostojanstveno napušta dvorac. Plašt mu se ljuljuškao u predivnim nijansama zelene i crne, a ja sam kao hipnotizirana gledala u boje. Damien je otišao za njim. Pričali su, Damien se nasmiješio na nekakav čudan način. Možda mi se to ipak samo učinilo, jer već trenutak kasnije, Slytherin i Damien se zagrliše i svaki ode svojim putem. Salazar van iz Hogwartsa, a Damien meni.
- Što se dogodilo?
-mah… -odmahnuo je rukom i nastavio gledati u smjeru kojim je otišao njegov djed.
-Damy… - na o se okrenuo prema meni i rekao mi
- Sve će biti u redu, Hogwarts nije gotov, ne boj se, tu sam.- namignuo mi je i nasmiješio se a ja sam znala da govori istinu. Zatim je otišao svojim prijateljima a ja sam ostala stajati sama na sad već pustom travnjaku. Okrenuh se, kad…
-Criss! Čekaj!
-Janey!- potrčala sam prema njoj, kao da se godinama nismo vidjele.
-Sve u redu?
-Da… još sam malo u šoku, Slytherin i to… Kako si ti?
-Super, super. Imam nešto što bi te moglo zanimati. –po buntovnom osmjehu sam odmah znala da to 'nešto' donosi nevolje. U sekundi sam poželjela malo nevolja.
-Zanimati, jel? Daj reci! O čemu se radi?
-Pa… radi se o…–pobjedonosno se nasmijala i pokazala mi vrećicu zelenog praha. Bila sam fascinirana. Jane, svaka ti čast.
-Wow!!!- zacvičala sam – Jeli to ono što ja mislim da je?!?!?!
-Hihi, letiprah. Marco mi je nabavio malo, ima neke vezice u ministarstvu. Pa sam pomislila 'mogla bi odvesti prijateljicu u Zakutnu ulicu na proslavu večeras'
-Kakva proslava?
-Proslava letipraha, naravno.- na ovo sam se počela histerično smijati, a uskoro mi se Jane pridružila pa smo obje stajale na travnjaku smijući se na sav glas.
-HEJ VI TAMO! ODMAH U ŠKOLU, ODMAH!!!
-Odmah gospodine!!!
I tako smo Janey i ja ušle u školu smijući se na sav glas, misleći na sva ona pravila koja smo namjeravale prekršiti.
Zlo jedno, hihihihihi.

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My life is magic...

...once upon a time...
...there was a dream...
...dream of magic...


Cristiane Ravenclaw
Moja melenkost. 5. godina relativno nove škole vještičarenja i čarobnjaštva u Hogwartsu, napuštenom dvorcu. Ludo zaljubljena u dvije godine starijeg Damiena, koji je na završnoj godini školovanja.

Jane April Sorow
Moja najbolja prijateljica, 5. godina, štićenica moje bake, Rowene Ravenclaw. Prava dobrica i glas razuma. Voli zabavu ali sve u svojim granicama. Fali joj malo pustolovnog duha. Unatoč tome, ona je najbolja i meni najdraža osoba na svijetu.

Enyleah Storm
Moja prijateljica, također 5. godina, štićenica Godrica Gryfindora. Zabavna i vrckava, puna ludih ideja i pomalo izvan ovog svijata:) Svaki dan ima novu ljubav svog života, ovih dana voli Caleba koji je samnom u domu.

Keirah Tully
Također 5. godina, dom- Slytherinsov. Najbolja učeniga na godini i uvijek u svemu prva:) Jedina osoba koju znam da voli učiti:)))


Nicolette D'arrae (Nicole)
Peta godina, Ravenclaw. Dobra duša, pomalo u svom svijetu, vječni sanjar i prekršitelj te preziratelj pravila.

Yoren Black

Nicolettin dečko. Šesta godina, moj dom, pomalo mističan, uvijek u crnom, ne priča puno ali ono što kaže cijeni se kao latinska poslovica. Ima dužu crnu kosu, visok je, ima sjajne srebreno crne oči i moj je najbolji prijatelj još od malih nogu.

Marco Stone
Brat od Enyleah, šesta godina, Hufelpuffičin dom. Zgodan dečko, strastveni obožavatelj palačinaka i glazbe. Pjesnička duša, pametan tip iako se to ne čini na prvi dojam. Mislim da se on sviđa Jane, dosta su si dobi, nekoć su bili susjedi.

Lucas Kerreystel
Peta godina, također dio standardne ekipe. S njim se najmanje poznajem, čini se drag. On je onakav dečko s kojim se zaneseš u intelektualnim razgovorima. On je Enyleahina trenutna ljubav, a dom- Hufflepuff.

Sheala Goldengate
U domu s Lucasom, jedna od najljepših cura u školi, hoda s Jorahom Mormontom već šest mjeseci. Jedna od najsimpatičnijih ljudi koje znam.

nemam puno vremena za uređivanje ovog bloga, pa tako ni za nadopunjavanje boxova novim likovima. nadam se da ćete mi oprostiti taj propust

Friends from far away...

Sidonija Emmincty-Erdödy
Lindsay Death Kill Riddle
Patrizia Granger
Miranda Smith
Snake Of Slytherin