7.9.1002. petak

Napokon petak.
Slutim da će ova godina biti najgora do sada. Ako uopće i bude sljedeće godine.
Damien mi nije slao poruke, zapravo, od našeg sastanka prije dva dana nisam ga ni vidjela. Možda je tako i bolje. Kad pogledam koliko sam u zaostatku sa gradivom. A tek je kraj prvog tjedna. Jao...
Keirah je uspjela pokupiti par dobrih ocjena (blago njoj) dok smo Jane i ja plakale nad ocjenom G (grozno) iz Zaštite koju smo obje dobile. Dogodilo se to kad smo radile čarolije nevidljivosti, pa nam je uspjelo zajedničkim snagama učiniti da cijeli razred ( i pritom mislim i na ljude i na prostoriju) prebacimo u jezero. Nakon jezikove juhe koju smo dobile zbog neopreznog čaranja dobile smo i svaka po G iz Zaštite od bezjaka.
Neoprezne smo bile jer sam joj u taj čas priopćavala sve detalje mog razgovora sa Damienom. Nisam zaboravila ni pripomenuti kako mi se divno osmjehnuo dok je trčao na sat... Ah Damien...
Smišljam govor za baku. Zasad imam ovo:

Bako, čula sam neke zabrinjavajuće stvari. Reci mi iskreno- Je li ovo kraj Hogwartsa?

Iz neba pa u rebra. A kako drugačije?
Zapravo, ne znam... Zna li baka uopće za ovu svađu?
Mrzim biti ona koja odlučuje...

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My life is magic...

...once upon a time...
...there was a dream...
...dream of magic...


Cristiane Ravenclaw
Moja melenkost. 5. godina relativno nove škole vještičarenja i čarobnjaštva u Hogwartsu, napuštenom dvorcu. Ludo zaljubljena u dvije godine starijeg Damiena, koji je na završnoj godini školovanja.

Jane April Sorow
Moja najbolja prijateljica, 5. godina, štićenica moje bake, Rowene Ravenclaw. Prava dobrica i glas razuma. Voli zabavu ali sve u svojim granicama. Fali joj malo pustolovnog duha. Unatoč tome, ona je najbolja i meni najdraža osoba na svijetu.

Enyleah Storm
Moja prijateljica, također 5. godina, štićenica Godrica Gryfindora. Zabavna i vrckava, puna ludih ideja i pomalo izvan ovog svijata:) Svaki dan ima novu ljubav svog života, ovih dana voli Caleba koji je samnom u domu.

Keirah Tully
Također 5. godina, dom- Slytherinsov. Najbolja učeniga na godini i uvijek u svemu prva:) Jedina osoba koju znam da voli učiti:)))


Nicolette D'arrae (Nicole)
Peta godina, Ravenclaw. Dobra duša, pomalo u svom svijetu, vječni sanjar i prekršitelj te preziratelj pravila.

Yoren Black

Nicolettin dečko. Šesta godina, moj dom, pomalo mističan, uvijek u crnom, ne priča puno ali ono što kaže cijeni se kao latinska poslovica. Ima dužu crnu kosu, visok je, ima sjajne srebreno crne oči i moj je najbolji prijatelj još od malih nogu.

Marco Stone
Brat od Enyleah, šesta godina, Hufelpuffičin dom. Zgodan dečko, strastveni obožavatelj palačinaka i glazbe. Pjesnička duša, pametan tip iako se to ne čini na prvi dojam. Mislim da se on sviđa Jane, dosta su si dobi, nekoć su bili susjedi.

Lucas Kerreystel
Peta godina, također dio standardne ekipe. S njim se najmanje poznajem, čini se drag. On je onakav dečko s kojim se zaneseš u intelektualnim razgovorima. On je Enyleahina trenutna ljubav, a dom- Hufflepuff.

Sheala Goldengate
U domu s Lucasom, jedna od najljepših cura u školi, hoda s Jorahom Mormontom već šest mjeseci. Jedna od najsimpatičnijih ljudi koje znam.

nemam puno vremena za uređivanje ovog bloga, pa tako ni za nadopunjavanje boxova novim likovima. nadam se da ćete mi oprostiti taj propust

Friends from far away...

Sidonija Emmincty-Erdödy
Lindsay Death Kill Riddle
Patrizia Granger
Miranda Smith
Snake Of Slytherin