creep light

utorak, 06.12.2005.

ehej



nakazo ti ne umeš da se snađeš u životu. ti nemaš lakat

sinoć sam pokušao da uđem u prepuni tramvaj. nisam ušao. ušli su ljudi sa laktovima

jutros sam pokušao da kupim hleb u pekari ali nisam stigao od gužve kupile su ih tete sa laktovima

noćas sam pokušao da pomirišem malo života ali nisam pomirisao od čika sa laktovima

čiko sa laktom kolika ti je vrednost na pijaci

velika zar ne

moj tas na vagi leti uvis a tvoj se od težine stropoštao na zemlju

nije lako biti zrno ne ne

ni nakaza

hajde da naučimo lajati. av av av. tako. aj sad ponovo. av av av. tako!

lavež u noći je lomio oluke na kućama

bunovni ljudi izlazili sa pidžamama na ulicu

propalica sa klupe u parku je gunđao što su mu ukrali i noć

službena kola sa članovima nekog upravnog odbora napuštala su selo

vetar me je šamarao po licu...
- 23:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>