01.02.2006. / srijeda

Nestanak originala

Jedne noci nisam mogao zaspati. Mjesec je bio pun. Odlucio sam provozat se autom. Uzeo sam i fotoaparat. Seoski su krajevi «misticni» pod mjesecinom, kao da hodam kroz proslost. I tako vozim ja malim uskim cesticama, na radiju Goldfrapp mi se cini... ali drugacije zvuci uz tu noc. Odjednom vidim na vrhu brda mjesecinom okupanu veliku fasadu stare crkve. Ne razmisljajuci krenem tamo. Fantasticno, uspio sam napraviti jednu fotku, bilo me strah, hladno, poceo sam se tresti. Odlucio sam otici, sto prije u mom autu. Ali skuzim kucu na kraju ceste koja je vodila prema crkvi. Nisam se sjecao da ima kuca u blizini. Prolazim ja autom blizu kuce i vidim trake «stop policija». Pa da! Kako li sam zaboravio. Koji tjedan ranije dogodila se tragedija. Tu je zivjela obitelj; mama, tata i sin. Svima nam je bilo poznato da je tata alkoholicar i da je nasilan, no nitko nije mogao pomisliti da ce uciniti upravo ono... ubiti vlastiu zenu i vlastitog sina. Policija ga jos uvijek trazi... navodno je pobjegao. Nisu pronasli ni sredstvo zlocina. Pogledao sam u kucu, stravican prizor! Odlucio sam otici cim prije, bilo me jako jako strah. Idem prema autu kad cujem da me netko zove!!!!! Ja paraliziran! Samo sam odjednom cuo: a daj ne prckaj toliko po photoshopu!!! Nista ti nece ostati od originala! Drz se originala kad ti obrade bas neidu!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>