opis slike





Komentari On/Off

Opis bloga
Kreativna stvaranja, razmišljanja i ideje raznih formi i oblika stvorene od strane Suzane i Ljiljane, no možete nas zvati Sue i Žuny.

Dođite i stvarajte s nama!

Naš web shop možete pronaći na OmnisArt.com portalu za kupoprodaju rukotvorina

Sue
Zuny

Linkovi
OmnisArt handmade logo


OmnisArt handmade logo creative design

Koga pratimo
e-sidora
izzy creations
cvjetna vila
propria manu
pomoz blog

28.06.2012., četvrtak

Alice in wonderland



Priču o Alisi iz zemlje čudesa sigurno znate još od malih nogu. Alisa slijedi bijelog zeca i odjednom upadne u rupu te se nađe u magičnoj zemlji. I tako počinje njena pustolovina. Moja je počela kada sam pogledala nastavak priče u obradi Tim Burtona s legendarnim Johny Deepom u liku ludog šeširdžije. Fascinirali su me detalji, svaki put kad bih pogledala film, otkrila sam nešto novo što do tada nisam vidjela, maštovito razvijeni likovi, bogatstvo boja i zvukova…

I tako se u meni probudila ideja - morala sam imati šešir ludog šeširdžije lud





Dugo je trajalo razmišljanje, pa istraživanje, pa opet razmišljanje – kako napraviti šešir ? …. Uz brojne šture tutorijale i pokušaje u okrilju noći nastao je kostur od kartona.



A onda opet razmišljanje… kako ga obući , kakva tkanina… Nakon obilaska velikog broja dućana pronašla sam jednu tkaninu, pomalo čudnu ali savršenu za moju namjenu. Da bi dobila štih šeširdžijinog šešira dodala sam malo zlatne boje.




Par sitnica, igala, zakrpa i pero na kraju i šešir je napokon bio gotov.








Sada čeka put u ludu zemlju crvene kraljice yes



Zuny
- 14:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.