opis slike





Komentari On/Off

Opis bloga
Kreativna stvaranja, razmišljanja i ideje raznih formi i oblika stvorene od strane Suzane i Ljiljane, no možete nas zvati Sue i Žuny.

Dođite i stvarajte s nama!

Naš web shop možete pronaći na OmnisArt.com portalu za kupoprodaju rukotvorina

Sue
Zuny

Linkovi
OmnisArt handmade logo


OmnisArt handmade logo creative design

Koga pratimo
e-sidora
izzy creations
cvjetna vila
propria manu
pomoz blog

19.09.2011., ponedjeljak

Kako jednostavno i efektno zapakirati vazu s ostacima papira

Žurilo mi se (klasika).
Trebalo je zamotati jedan stakleni kalež/vazu, a nisam se prethodno nešto posebno pripremila pa sam išla prokopati po papirima koje imam...našla sam jedan malo veći naranđasti...reku ok, idem probati to omotati...nije bilo dovoljno da napravim na vrhu neki ukras pa sam krajeve papira samo zgurala u čašu...

...pogledam dalje, imam još mali komadič crvenog...ok tutnem ga u čašu i pomislim:"Joj pogledaj, pa to podsječa na neki cvijet ! Super!"

Idem još malo kopati i nađem zeleni:"Zakon; sad mogu otrgnuti zelenog u oblik listića" i eto ga !

Pogledajte što sam dobila...ispalo je super, ja zadovoljna, baka zadovoljna....di ćeš bolje :-).


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Nadam se da ćete naći inspiraciju i nekag nešto zapakirati kako vam dođe, ali od srca :-).


Sue

- 11:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.