opis slike





Komentari On/Off

Opis bloga
Kreativna stvaranja, razmišljanja i ideje raznih formi i oblika stvorene od strane Suzane i Ljiljane, no možete nas zvati Sue i Žuny.

Dođite i stvarajte s nama!

Naš web shop možete pronaći na OmnisArt.com portalu za kupoprodaju rukotvorina

Sue
Zuny

Linkovi
OmnisArt handmade logo


OmnisArt handmade logo creative design

Koga pratimo
e-sidora
izzy creations
cvjetna vila
propria manu
pomoz blog

07.07.2011., četvrtak

Mornarski swap - nastavak

Sada vam želim pokazati i objasniti ideju mog rada za e-sidorin Mornarski swap.

Dakle, trebalo je raditi nešto mornarsko i kako sam naišla na zanimljive solenke s drvenim stalkom, sinulo mi je da bih mogla napraviti neku imitaciju svjetionika, dodati školjkice i malo crvene boje.
Kada sam to napravila, činilo mi se nekako nedovoljnim pa sam ukrasila i šalicu bojama za porculan. Direktno iz flomiča nanijela par poteza i morskih motiva s riječima lijepih želja sretan (još da imam i normalnu pečnicu, a ne neku koja podivlja i krene na temperature koje ne želim...).
Ali to i dalje nije bilo to, jer je falila neka poveznica, pa sam sasvim slučajno, jer ja to nikada ne radim, sročila par šlampavih, al zabavnih riječi koje su povezivale solenke sa zrncima ljubavi i sreće i samu šalicu. Tako da se nadam da Lily svakog jutra uživa u kavici s posebnim dodatcima, kako je i rekla sretan.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


A pjesmica ide ovako :
"DOBRO JUTRO, UGODAN DAN
ILI PAK ZA UTONUT U SAN.
SVE ŠTO TI TREBA,
PADA TI S NEBA.
DODAJ SAMO ZRNO LJUBAVI I RADOSTI
I BIT ĆEŠ SRETNA OD TOLIKO DRAGOSTI.
SVAKOM NOVOM KAPI
TOG ČAROBNOG NAPITKA,
NEK TI ŽIVOT BUDE LIJEP KO SLIKA.
DOBRO JUTRO, UGODAN DAN
ILI PAK ZA UTONUT U SAN."

hahaha
baš sam uživala izrađujući ovaj darak i drago mi je da se Lily sviđa.


Slike svih parova u ovom swapu možete vidjeti na Isidorinoj face stranici.

Suzana
- 17:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.