< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

..~°she°~..

Image and video hosting by TinyPic

ime: Ana-Maria (Mia)
kvart: VeRuda
razred: 8.c,Veruda
slusa: cajke,hip-hop,evanescence
voli: sve sta vole mladi :D
mrzi: kad ju neko gnjavi,ufuravanje,lazi,
dvolicnost i of kors skolu i ucenje...

Kontakt:
mail: mia_from_veruda@net.hr
msn: crazyzajebantica@hotmail.com

ponekad je tuzna,a ponekad sretna,
ponekad ljuta i ponekad glupa (malo cesce..=D)
uvjek je luda i spremna za svađu.. takva je kakva je..
jedna jedina..unikatna mangica =D

Image and video hosting by TinyPic

..~°my pipls°~..

..~°ketyč°~..
..~°sara & many°~..
..~°andrea°~..
..~°asja°~..
..~°koprena°~..
..~°dea°~..
..~°davide°~..
..~°kety & asja°~..
..~°buca°~..
..~°sexace°~..
..~°emyce°~..
..~°zenza°~..
..~°deriste°~..
..~°sarica°~..
..~°valentina°~..

Image and video hosting by TinyPic

..~°stihovi°~..

Image and video hosting by TinyPic

bezumno je..

Mrziti sve ruže jer si se ogrebao na jedan trn
Odustati od svojih snova jer se jedan nije ostvario
Izgubiti nadu u molitve jer jedna nije uslišana
Odustati od svojih napora jer je jedan bio uzaludan
Okriviti sve prijatelje jer te jedan iznevjerio
Ne vjerovati u ljubav jer ti je netko bio nevjeran
Ili ti nije uzvratio ljubav
Odbaciti svaku mogućnost da budeš sretan
Jer nisi uspio u prvom pokušaju
Nadam se da se na svom putu
Ne predaješ tom bezumlju
Zapamti da se uvijek...
Može pojaviti druga šansa
Novi prijatelj
Nova ljubav
Obnoviti snaga
Budi uporan..


Image and video hosting by TinyPic

Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina,
to nije ništa ozbiljno,
ali kad ga počnemo voljeti zbog njegovih mana,
onda je to ljubav!

Ako nekoga uistinu volis...daj mu slobodu
ako ti se taj neko vrati...onda je samo tvoj
a ko se ne vrati..nije i nece nikad biti tvoj...

...život je lanac sastavljen iz mnogo različitih karika...gorčina i tuga zlatna su karika između prepuštanja sadašnjosti i obećane lijepe budućnosti...
...tuga je zora između sna i jave...

Korjen svakog zla je egoizam.

Image and video hosting by TinyPic


sve sto je lijepo kratko traje..
svemu jednom dođe kraj.
ono sto sretno bijese tuzno postane..
..jer zivot je samo igra,
u kojoj je glavno oruzje srce,
a suze su pocetak i kraj,
te je tesko u paklu zvanom ljubomora i laz
..tesko je naci savrsenstvo...
tesko je naci iskrenu ljubav,
tesko je naci raj.

Sve su promjene tuzne, cak i one koje najvise zelimo.
Jer ono sto ostavljamo, to je dio nas samih..dio za koji
smo nekad bili spremni dati sve..

Nisi zauvjek odreden onime sto si vec prozivio.
Nisi ogranicen na svoju proslost.
Svakim danom mozes poceti iz pocetka...
svakim danom mozes zapoceti novi zivot.

stalno mislimo na ono sto zelimo,a ne na
ono cega se plasimo.

Image and video hosting by TinyPic

...Nije lako vratiti se na onu istu točku gdje si nekada bio,u što si vjerovao,koga si volio...ili bar mislio da voliš...

Nada je oaza u srcu koju karavana mišljenja nikad neće dostići...

Bolje će bit da zaboraviš
i smiješiš se...
nego da se sjećaš
i tuguješ...

Da bi ostvario snove moraš se najprije probuditi.

Ne gubimo vrijeme u dokazivanju da ima puno mraka, nego radije zapalimo svijeću. Odmah će oko nas biti manje tamno.

Image and video hosting by TinyPic

Budi to što u ovom času jesi. Ne bježi od sebe, jer nemaš kamo pobjeći. Živi taj svoj svakodnevni život. Život neće postati lakši, ali bit će ti osmišljen i bogat. Živjet ćeš radosno.

Nikoga ne možeš natjerati da te voli.Sve što možeš jest postati netko koga se može voljeti.

Bez obzira na to koliko ti je do nekog stalo, neki ljudi to jednostavno ne vraćaju istom mjerom.

Sami smo odgovorni za ono što činimo, bez obzira na to kako se pritom osjećamo.

Treba puno vremena da bismo postali osobe kakvima želimo biti.

Zrelost ima više veze s vrstom iskustava i pouka koje smo iz tih iskustava stekli, a manje s brojem rođendana koje smo proslavili.

Image and video hosting by TinyPic

Najteža stvar u životu je znati koje mostove treba prijeći, a koje treba srušiti...

Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, a još čudnije kako nam često baš to malo nedostaje.

Sve ima svoj početak i kraj, a kraj je samo novi početak..

Nikoga još nikada nisu slavili zbog nečega što je dobio. Slava je bila nagrada za ono što je dao.

Bolje imati iskrenog neprijatelja nego laznog prijatelja.

Dvoje ljudi mogu gledati potpuno istu stvar i vidjeti potpuno različite stvari.

Prebrzo ostaješ bez ljudi do kojih ti je u životu najviše stalo.

Image and video hosting by TinyPic

Zivot je prilika- iskusi je.
Zivot je ljepota- divi joj se.
Zivot je san - ucini ga stvarnim.
Zivot je izazov- suoci se s njim.
Zivot je zadatak- izvrsavaj ga.
Zivot je igra - igraj se.
Zivot je dragocjen- njeguj ga.
Zivot je bogatstvo- cuvaj ga.
Zivot je ljubav- uzivaj je.
Zivot je tajna- otkrij je.
Zivot je obecanje - ispuni ga.
Zivot je tragedija- uhvati se s
njom u kostac.
Zivot je avantura - usudi se.
Zivot je sreca- zasluzi je.
Zivot je zivot- brani ga.

















ponedjeljak, 26.02.2007.

*S-I-C-K*

yo yo yooo ljudiiiiii!!eo mene sa novim postom....yes!!ljudi sviii su bolesniiiii....i mentalno i fizički hahah,al ne stvarno majkemi svi imaju neku gripu,ajme idem ja popit sirup da spriječim da dobijem (meni nije niš na svu sreću ja sam zdrava!!!)...rolleyes!danas je bilo baš legendarno u školi,osim šta sam dobili 1 iz matiše grrr,,mah ispravit ću ja to hihihihi...wink trebali smo pisati tehnički al nismo imali smo sa akavcima tehnički umjesto hrvatskog jer je sinda bolesna pa sljedeči sat tehničkog nismo imali,a đoni nam je reko ko da čemo pisat ako budemo zločestia bili smo fullll pa je reko ko nesh da smo zločesti pa da ostajemo josh jedan sat,ali su neke ribe iz mog razreda štekale ga da nas pusti....i pustio nas je,reko je da smo ko 8.c da samo nered radimo......rofl!!pa smo ja,daniel i romina išli na krugove pa kod vrtića..........i josh neka riba al neču reč njeno ime jer bi se naljutila možda hihihihi dalje neču pričat šta smo radili hehe...cool!pa sam došla kući i eto me, u subotu nisam nigdje išla,boljelo me grlo.....al vishe ne sad sam zdravija no ikad wink,u nedjelju sam išla sa sarom kiss vani nina je bolesna pa nije išla sa nama...al bilo nam je zakon srele smo i ivu i marijanu pa smo išle se zaebavat u neku zgradu na zadnji kat i tamo smo bile oko sat i po pa smo išle doma po kiši.......ccc....nut,ali je bilo ok,eo to je to od mene znam da post nije bash velik al sha češ nish ne nije posebnog događalo,vidjet čemo u subotu....hihihi.....sayonara swimaaaaa.....mah

Image and video hosting by TinyPic



| - 14:45 - ...do you belive?... (103) |

ponedjeljak, 19.02.2007.

...jaaako dugi post...

MAJIN ROCKAS

eo ga prvi dio posta,majin rockas....eo maja htijela si da napišem o njemu....pa eo ga.... samo čitajte....rofl!!eo ga mi se svi okupili pa smo išli u pizzeriu se naklopat njami,kad smo završili s tim onda su maja i šejla išle kupit šumsko voće (votka) i meni kutiju cigara....svi drugi su več imali cigare a jedina ja izuzetak....hmmm...da nastavimo onda smo išli na gumeno tamo smo pili šumsko voće i još jedna votka od prije je bila pa smo i nju dokrajčili....party....nego uglavno mene niš nije udarilo.....ali klaudija i šejla su poludileeeeeee.....looooooddddooooo.....i onda smo htijeli josh kupit al nam nisu dali jer nemamo 18 god. a prije nam u istom dučanu dali ono mislim meh....rolleyesrolleyes!!!kompa moj sad tek dolazi prava stvartamo bio alen - šejlin bratić,i kompa moj mi išli sa njim,aljom nekim i miletom na mornar.......bwahahahhahah.......tamo smo pili pive pa su se neki razdvajali al uglavnom ja sam crkavala...roflrofl!!!i onda mi se vraćamo oko doma sportova pa smo išli do grada i mislili ič u uljanik al nie maja imala dovoljno para pa smo kupili sladolede u meku....smijeh!!!pa smo krenuli kuči al ja i romina smo išle u uljanik....tamo je došla kasnije iva i mia,i ovi drugi....haaaaahh....i bilo nam je ooodlično...thumbup...eo maja prvi dio posvečen tvom rockasu....cool!!i da madklaudijamad mi je ''smrskala'' zglob, stala mi je na njega...full me boli...no

Image and video hosting by TinyPic

DANAŠNJI DAN

ej kompa moj ovo morate čuti....ccc.....ono ja se jeeeeeedva dignem ujutro i ono idem u školu......dosadno ko i uvijek ša da vam pričam ej ma ovaj đoni mi je uzo ma četvrti korektor ove godine a romini marker ma ja ču ga reč razredniku,idiot pederski samo zaplijenjuje stvari....grrr...mad
jooooooooojjj,al niš posebno mi se nije danas događalo,išla sam jučer sa ninom i sarom van još me sara upoznala sa nekim likom taletovićem.....lik je jeben.......hah....ccc,,,eo to je to mah mislila sam da če ovaj post bit nesh jaaaaaaako dug....zijev...al nije bash velik ae kizzzzz swimaa!!kiss & mah


e da curke rješite OVAJ TEST (jesi li omiljena ili drugima ideš na živce?)

ovo je meni ispalo:

Ti si uglavnom tolerantna osoba s kojom se ugodno družiti . Ponekad znaš zabrazditi, naročito kad te nešto tišti. Tada možeš sve oko sebe udaviti sa svojom pričom koju su čuli već nekoliko puta.

OK, prijatelji jesu tu da te saslušaju, nije lako dobiti nogu, saznati da je brat profurao s tvojom najvećom neprijateljicom ili mijenjati školu jer si izbačena zbog izostanaka, ali želiš li zadržati frendove, moraš malo olabaviti i poslušati njihove priče. I oni imaju život.


Image and video hosting by TinyPic



| - 18:51 - ...do you belive?... (140) |

nedjelja, 11.02.2007.

...obnovljen post...=)

ej ljudi pročitajte ovaj post,izbrisala sam onaj koji sam napisala zato jer mi ide na živce neki dio u njemu.....namcor.....ovako ljudi prekinula sam sa onim tipom.....hah to mi je najkrača veza ikada,negdje oko 2 dana bwahahahhahahahha.........cool.......znam da nije za pohvalu al jebi ga!!ja nemogu bit s tim tipom,ajme jebote ja cijelo vrijeme mislim na onog drugog gorana znate vi o kome ja pričam.....heheh....naughty
al ono taj tip meni predstavlja savršenstvo.....jer gledajte on je po izgledu moj savršeni frajer,zamislite da vi tako nekog upoznate,i taj neko je ono šta ste oduvijek tražili,zamislite.....rolleyes......eee kužite o čemu vam ja pričam!!hehhhhh,ja sada jedem čips bwahahahah i pišem post i fulll sam happpyyy,ljudiiii znate kako je zakon biti solooooo........heh prekinula sam 2 dana prije valentinova.....i baš me briga....yesyes!!!danas u školi zajebancijaaaa,predorroooo na satovima,,,al je danas roditeljski.....borići reko da i mi trebamo doč a baš se meni da ič....headbang.....boli me kita za roditeljski..............osim ako neš loše kaže za mene pa da mi ovi počnu neš srat....ma jooooooooooooooooooooooooooooooooooojjjj!!!ma boli me kurac za sve!!!!
eee nemate pojma kako sam happpyyy.......fullll......smijehsmijehsmijeh
hehhhhhhhh........sara si razmislila šta se onog tiče???javi mi obavezno!!jubek mali......hah
eo ga pozzzaaammm was swe najwishe ekipu iz 7.c,ninu,maju,saru.....sve vas koji me kommentirate.....wojim was sweeeee kizzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!



MySpace Layouts



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

YES I'M A PERWER!!!!rofl



| - 10:06 - ...do you belive?... (144) |

srijeda, 07.02.2007.

...nowi post...LoLich

ljudiiiiiiiiiiii........eo mene napokon!!!eto da i ja napišem novi post......heh.......stavila sam novi dizajn,i imam neke promjene u boxevima i tako to,ma ja stalno mijenjam zujo!!!eo da widite tamo jučer mi wam bili na likownom,i trebali ste widjet mehu likovnjaka.......bwahahhaha....yedna frendica romina ide otvarat temperu a meho bio ispred a ona otvori temperu i to tamnoplava tempera josh........i save na mehu,,,,baaaaaaa mi crkavali a on nesh počo srat ko i obično.....kako tip zabrijava..............roflroflrofl!!!!!!!!!
sad ja gledam ove humoristične serije.....yeaaaaa.....a sutra nam vjerojatno dolazi ravnateljica predavat matematiku jer je owa ina bolesna,al ajde i to če proč rolleyes!!!nish mi se zanimljivog nije dešavalo ovih dana....osim nekih stvari....naughty!!!josh malo pa walentinowo i moram napomenut da če ovo vjerojatno mi bit prwo walentinowo na koje neču biti bez frajera,,,,,,yyyyeeeeeaaaaa.....cool!
aaaaa sad neam pojma shta da pišeeeeeemmmmm grrrrrrrrrrrr,,,,tako wam je to kad imate tako borring život.......zijev...........heh owaj če post biti kraći od ostalih,ma uglawnom samo da wam se jawim eto i to je to,sad sam često na msn-u i chatu......hmmmmmm..yes....al dorro eo to ye to od mene,pozzzam ekipu iz razreda,i pozzam swe swoje frendowe i eto posebno pozzzam saru......znam da ti je drago sara kad tebe posebno pozdravim.....wink........pozzzam i ekipu sa chata i msn-a........i owe koji su mi puštali kommente i neku osobu.....aaaaaaaaeeeeeee bokachhhhhhhh...........mahmahmah.....C YA!!!!!!!!


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



| - 15:52 - ...do you belive?... (30) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.