četvrtak, 09.08.2007.

Just to tell what I do today

Evo ljudi samo da kažem bok.. Pa evo u protekla 2 dana dosta se toga dogodilo. Jučer popodne sam otisao kod frenda, zajebavali smo se do pola 8 i poceli spremati za grad. U 8 smo krenuli sa Dubovca laganini,otisli nes pojest i u grad. U gradu nije bilo bas previse zanimljivo sreli smo samo moje frendice iz razreda Robija i Mateju, Te kasnije Štefa, Makija, Frana i Miku... sve u svemu popricali smo i otisli prema dubovcu. usput smo otisli popiti u kafić (ne pijemo).i vratili se nazat. Doma smo se zajebavali gledali TV i bili na kompu(MSN i biljar), te smo zaspali oko pola 3...Ujutro nisam mogao spavati i dignuo sam se u pola 9, te otisao gledat TV. U 10 sati sam probudio Tinu(sorry) jer smo imali dogovorenu jutarnju kafu. U pola 11 ja dođem u kafić i tina kaže da će kasniti 5 minuta, ja ono ok rekla mi je jos ujutro da će kasniti, a na kraju je kasnila 20 minuta(iako ona nikad ne kasni). Na kafi smo bili do pola 1 i onda sam otisao doma,ja bicom ona pjehe.(Nadam se da ćemo to ponoviti)Doma sam se zavalio se na krevet i spavao. Kasnije sam otisao na komp i igrao biljar a sada evo pišem vama post. Evo sada će neka veselica kod mene pa ću ja ići van,i zajebavat se.njamiburninmad a vi komentirajte.......

NOVI POST PIŠEM KADA SAKUPIM 100 KOMENTA...

Evo ovo je pjesma koju puno slušam zadnjih dana pa...uživajte...




P.S. pozdravio bi sve koji me poznaju i vas u studiju i režijiludnutzujo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.