Yo MamaFakeri xD
subota, 13.12.2008.

Onaak... vi meni da ja ne pisati posteve? WOT!? Ma te nabiem na ražnjiče i spalin negdi u Vukojebini da neš znat do ti je glava a di dupe xD
Jel vam se sviđa moj dizajn? (Morate reći: "Da teta Nela!") xD Evo mene... žvačem 10 žvaka xD Popapala sam maminu čokoladu... eto nabit će me na kvaku od vrata, al takav je život xD

ovih dana česzo idem u kino... otvorija se novi SineStar u Zadru... aleluja da sam i to doživila xD Dobila sam ponudu za brak na GaceBooku xD Al eto kad smo kod ljubavi pričajmo malo o mržnji... mrzin Mirzu i najrađe bi ga bacila na po kanala u more sa kamenom od 2 tone koji je zavezan za negovo uho xD onda bi ga izbičevala na glavnon trgu pa bi ga nabila na antenu od HRTa xD On će mene zajebavati... reta jedna gejava... ma mrš i ko te napravija... ali vratimo se mi na ljubav <3

Otkrila sam da padan na Filipove.. ono mislin... skoro sve do jedan Filip mi je HOT ili JEBOZOVAn ili.... isuse... prokleta san Filipovima xD Uf što san našla jednog mega seksi jebozovnog Filipa na Facebooku... ufff... smiri hormone Nela... Smiri Hormone xD... NEMOGU JA TO! Jednostavno bi ga silovala kad ga vidin xD uff... evo ga opet... u materinuu... SMIRI SE NELA IL ČU TE SMEKNIT! U redu je djeco.. teta Nella ima mali poremečaj xD

Onda... mama Pufa šizi jel tate Marina nema... tata marin vjerojatno jebe neke mačke po gradu xD Šalim se ja... ili neee... sad ne znam ni ja xD Onaak... Ženo opali ga po tikvi paš vidit di ti je marin xD

Ajme sad sam vidla onog Toma kruza... isuse... ja bi njega tako opizdila nečim po glavi i bacila ga s Bruklinskog mosta... ta životinja je TOTALNO nepodnošljiva... njega triba totalno isključit iz Filmske indistrije.. čovik je LUUD... izjeba mi je onu Kejti Holms i sad je pribija... stoka jedna... xD

Etoo... to bi bilo to... vele vesti iz mog još veselijeg života... ŠUSSA!

UPDATE:

Sretan Božit i Sretna nova godina svima!

- 18:02 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

0