< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)


Free Hit Counter
Free Hit Counter













149,186 People

Created by OnePlusYou - Free Online Dating






subota, 16.08.2008.

Vijeti na crazymetalboy.blog.hr

eto naslov malo glup al jbg šta ćete nisan ni ja pametan pa kako će i naslov bit.
eto javljan van se nakon dosta vrimena otkad san pisa post,odnosno od maidena.
eto gotovo tjedan dana već proša od tog koncerta ameni se čini ka da je bija jučer.
ugl da previše ne seren ovaj tjedan je bija dosta dobar.
u utorak i sridu nisna iša nigdi pa je bilo malo glupo samo na kompu.
u četvrtak san lipo izaša van i bilo je vrlo dobro.
riješija san sa marinon i josipon[v.t.p.] neke nesuglasice pogotovo sa marinon i eto sad smo zakon prijatelj.
upozna san bolje lucu, upozna njen život i posta joj odličan prijatelj.
doša san kasno doma pa tako jučer nisan bija van,jbg.
valjda će me stara danas pustit.
mora!!!!
jer je subota a i marin mi mora donit za DotU nešto i ja luci od bulleta.
eto toliko od mene.
nadan se da ću za koji dan opet post,jer meni je nekako gušt pisat a ne samo neki debili koji pišu da bi skupili komove i falili se,ja iman max 5-6 kom po postu i meni je to vrlo dobro.
volija bi da ih je još malo više ali i s tin moran bit zadovoljan,jer moramo bit zadovoljni s onin šta imamo jer ako tražimo više onda ćemo izgubit i ono šta imamo.
toliko od mene.

pozz svin metalcima pogotovo mojoj luci,marinu,geri,pavlu,robi,nuberu i šta ti ja znan već kome ne
a specialni pozdrav ovaj put ide mojoj dragoj prijateljici josipi[v.t.p.]

P.S. josipa[v.t.p.] ova pisma je za tebe.............................

pozz stay fucking heavy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 11:56 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0