Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com



Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (14)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


kakav bude bude,glavno da je moj

Kakva sam ja kao osoba?
ok
zakon
naj frendica
zabavna
najgora
neznam te
  
pollcode.com free polls


Kakav vam je moj blog?
ok
zakon
fuj
zabavan
najgori
fali slika i mjuze
  
pollcode.com free polls


Banner by: Mia

Linkovi


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


Dnevnik.hr

Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

petak, 12.12.2008.

JEDVA ČEKAM!

Ovo mie 3. post o rođendanuuu!!!hhhh....Pasulji je reko da neće doć...burninmad.Meni je bilo tako žao što nisam pozvala Mateu jer mi je ona jedna od d-best!mfmf..tuzan..Poslije sam ju pitala i rekla je da će doć al da mora kupit poklonn..thumbup.ja sam joj rekla da ne treba sam da dođe.wave..nek mi kupi smoki al da dođe...hhh...tu smo se smijalee....blabla...Trebala sam ju odma pozvat...al oke ima da dođee!!!!!xD Sad kao nemet(valjda) i ovi govore da će doć!!headbang!grrrrr!!Mislim ono!Moj je rođendan i neću da ga upropasteee!!!Boli me briga!!Reći ću ovom vlasniku da nikog ne pušta kod nas!lud!haha sad si mislite i boli me šta misliteee!!!ev¨ga....kak me to nervira ..da se netko tak uvaljuje..uništit će mi rođ...jbg..ma nabijem ih u znate di!AL SAM TAKO HAPPY ŠTO ĆE MI DOĆ MATEEAAA!!JEEE!!sretanzubobeljDanas sam djelila bombone...cak su me neki iz 6.-og napadali!i neke dve male iz drugog razzaa...ko me prosi bombone majke tii!!.blabla..hhh...IDEM JAA!! Pisat ću kako je bilo na rođ kad stignem jer moram učit sub i ned kemiju i bio da



^^ komentari (4) ^^ print ^^ # ^^