Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com



Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com


Glitter Text @ Glitterfy.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (14)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Opis bloga

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


kakav bude bude,glavno da je moj

Kakva sam ja kao osoba?
ok
zakon
naj frendica
zabavna
najgora
neznam te
  
pollcode.com free polls


Kakav vam je moj blog?
ok
zakon
fuj
zabavan
najgori
fali slika i mjuze
  
pollcode.com free polls


Banner by: Mia

Linkovi


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


Dnevnik.hr

Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 13.11.2008.

POSLJE PARTY-A ŠOK!


HM,HM...OVAK....U OVAJ PETAK JE BIO PARTY KOJEG SU PRIREĐIVALI OSMAŠI..BILO JE SUPPP!thumbup
Prije party-a sam išla kod nine da mi pegla kosu pa kad smo završile krenule smo.Trebale smo se naći s Teom .Da preskocim dosadu,na početku smo odmah isle plesat ali su bile samo techno pjesme pa nam nije ritam bio sjajan ali oke....Uglavnom smo plesale ,pjevale i ludirale se!Kasnije su puštali caaaaaaajkeeee!eekdeadheadbangblablapuknucuzujo UŽAS!! Jedina koja je bila dobra je bila ASPIRIN!!WEEEEE! Bilo je svakakvih pjesama...Poslije smo BALTA,MATEA,LAURA ,NINA I JA išle kod edia i narucile smo red bull,nismo znale kolko košta i mislile smo da je negdje oko 20 kn,a na kraju 25 i sve skupa nam je bilo 125 kn!greedybile smo zelene!!bangzubolud U pm! Meni falilo 5 kn ali mi je matea posudila..jooooj da moram joj vratit 5 kn!Kad smo tek ušle kod edia glupe umišljene kurvetine(talijanke) su taman izlazile i ona glupa Linda je napravila neku facu da smo joj ju htjeli strpat u guzicu!!uff...jbm joj sve !! grrrrr!!

Tamo su bila neka dva odraslija što su igrali biljar i bili su pijani!nama jedan dođe i govori nam kao da sakrijemo jedan sako od njegovog prijatelja i da ga je taj njegov prijatelj već tražio...i tak se mi lijepo pokupile i kad na putu sretnemo nemeta,frana i erika...i mi nezad kod edija s nijima...u pm! opet dolaze ona dvojca i jedan od njih nas pita za prezimena,a ovi mu svi govore neka lažna!smijali smo se do suza (fran je reko gašparini i da je on brat od arijane!)haha-jesu smotani!ja mu rekla de mrš šta te briga za naša prezimena al mislim da me nije čuo!roflzubodead..onda smo svi išli nazad kod škole tam bili malo pa su cure ošle doma osim mene i nine..malo smo tamo pričale s onim trojicom pa smo i mi zvale da dođu po nas..došao je moj oćuh i išli smo odvest ninu doma a moja mama je bila kod nine pa sam ja htjela ostat kod nje pa da doma idem s mamom pa mi je oćuh reko da je teta od moje mame mrtva koju sam ja jako voljela a nisam ju mogla često viđat jer je živjela u slavoniji...Počela sam tako plakat i nije mi bilo jasno da je nema.......crytuzannoblabla
Nisam ošla kod nine pa sam ošla doma i plakala cijelo vrijeme....rekla sam sestri i ona nije znala pa nije mogla vjerovat...šmrc!mama i oćih su rekli da će ić na sprovod pa smo ja i moja sestra isto išle rano ujutro u subotu s njima....na sprovodu mi je bilo užas!nisam ju mogla vidjet a htjela sam! ona je 15 godina ležala u krevetu i nije mogla ustat ni niš .....jadna..... Ali bila sam presretna kad je došao moj najbolji bratić na svijetu!on je zakon!volim se družit s njim jer je najzabavniji od svih tamo!stalno sam htjela ić kod njega!!hehehpartyfino

Stalno mi je slao porike kad cemo stić...svaka poruka je bila:diste,kad cete doc,jeste li blizu,di ste sad?........hhhhh!

Ja sam se dop sa mojim bivšim i saznala sam da ima curu i ko da mi je kamen pao na glavu!jbt!cerekcrycrycrycrycrycrycrycrycryŽelim ga nazad! jooooooooooooooooojjjjjjj!jebem ti ljubav u 3 pm!
mislim,on ne zeli bit opet samnom a tako mi je falio i iskreno mi se još sviđa.......sad mi dođe za plakat!!

Ajde,boli me ruka...idem ja!pozzzzzzzzz!!!



^^ komentari (4) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.