znaj i ne zaboravi
suza je najverniji pratilac čovjeku,
jer kad te svi zaborave ona se pojavi.

10 ljubavnih pravila

1) NE ZALJUBI SE NIKAD DO UŠIJU
2) NE MOLI GA, JER ĆEŠ GA ČITAV ŽIVOT MOLITI
3) CIJENI GA, ALI UVIJEK MANJE NEGO ŠTO OSIJEĆAŠ
4) BUDI NJEŽNA, ALI UVIJEK MANJE NEGO OSIJEĆAŠ
5) NE ZOVI GA POSLIJE SVAĐE, JER JE TO JEDINI NAČIN DA SAZNAŠ DA LI TE VOLI
6) PONEKAD GA UČINI LJUBOMORNIM
7) ZAKASNI NA SPOJ BAREM 5 MIN
8) PUSTI NEK SE MALO POMUČI, PRIJE NEGO TE 1. PUT POLJUBI
9) KAD DOĐE KRAJ VELIKOJ LJUBAVI, I KAD POŽELI RASTANAK, TI SE NASMIJEŠI, KAO DA SI TO HTJELA
10) NE DOPUSTII DA ON TEBI DA NOGU

cvili,vrišti,razbijaj i pleši!
čovjek je rođen da gubi i griješi!
prokockaj dane,prodivljaj noci!
jer jednom se ni to više neće moći


1. Bar 5 ljudi na ovom svijetu te toliko voli, da bi za tebe umrli.
2. Bar 15 ljudi na ovom svijetu te cijeni takvu kakva jesi.
3. Jedini razlog da te netko mrzi je, da želi biti baš takva, kakva si ti.
4. Tvoj osmijeh uljepša dan svakom, pa i ako te taj i ne voli baš previše.
5. Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego zaspeš.
6. Nekome značiš sve na svijetu.
7. Bez tebe netko možda ne može živjeti.
8. Na svoj način si posebna i jedinstvena.
9. Možda netko, za koga niti ne znaš, sanja o tebi.
10. Kad napraviš najveću pogrešku, iz nje se uvijek izvuče nešto dobrog.
11. Kad misliš, da se je svijet okrenuo protiv tebe, dobro promisli, možda si se ti okrenula protiv svijeta.
12. Kad misliš da nemaš mogućnosti postići ono što želiš, to vjerovatno nećeš ni postići, no vjeruj u sebe, i tvoje će se čudo desiti.
13. Uvijek zapamti samo komplimente koje primiš, sve loše stvari radije zaboravi.
14. Uvijek svakome reci što osjećaš prema njemu, a tako ćeš se i ti osjećati puno bolje.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, jednostavno mu reci da je on (ona) najbolji.

malo pametovanja.....muahahahaha

-Religije se mjenjaju; PIVO i VINO ostaju...
-Ako je u vinu istina,zašto u sudnice
ne stave po koju bačvu?
-Ko tebi jednu,ti njemu dvije...
-Kad se kunem mamom..onda lažem..a kad
se kunem tatom ne lažem,majke mi
-bolje umrjet od litre nego od kapi
-bolje piti pijan sto put nego jedanput star...
-nije majmun kriv što je od njega postao čovjek
-ako novac doista ne donosi sreću onda ga vratite =)
-kad vam filozof odgovori na postavljeno pitanje više ni sami ne znate što ste ga pitali...
-kad čovjek pocrveni to znači da
-mnogi griješe iz straha da ne pogrješe
-ako nekoga mrzi mnogo ljudi to mora da je dobar čovjek

suze=hidraulička snaga pri kojoj ženska sila pobjeđuje mušku nad vladanjem
klasik=knjiga koju svi hvale,a nitko je ne čita
optimist=osoba koja s pada eifellovog tornja sretno viče:dobro još se nisam ozlijedio
kriminalac=čovjek jednak kao i svi drugi,samo su njega uhvatili

1.nije teško zaljubit se,teško je to reći
2.dok se voli dotle se i prašta
3.gdje se jedna vrata zatvore,druga se otvore
4.brzo slušaj,a govori polako
5.ne tuguj ako u ljubavi ne nađeš bol,tuguj ako u bolu ne nađeš ljubav
6.ako ljude osuđuješ nemaš ih vremena voljeti

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

život je (muška)kurva,ali onda (muška)kurva koju treba iskoristit.....lol....=))))

ja sam Ivona imenom...i T.....prezimenom lol.....živim u najboljoj,ali stvarno najboljoj Rijeci...navijam za najbolji,ali najnajnajnajbolji klub Rijeku...rođena sam u2 .mjesecu tocnije 21.2 i imam 14 godina...i tak upravo hvala Bogu zavrsavam 8 razred.....bavim se inace plesom....i njemačkim...a i pilatesom.....i tako 2 puta tjedno se kotrljam po loptama....slusam sve....po prili i situaciji....i ono sto se najvise slusa.....a navjise gledam vivu.....e i mtv.....lol.....a od serija sam punu kucu i princa iz belera....ostatak vremena sam ili vani ili na kompjuter...zapravo sad sam vise zatvorena u sobi jer sam u kazni.....

aha woljam=):
Rijeku,frendove,trsatski,pjesmu summer wine,glazbu,ne biti u kazni,lakirati nokte(isss popizdila sam),wtc,vivu,svog psa,spavati dugo,mobitel,mp4,zakon brace,c.ronalda,msn,icq,blogove koje pišem
od kojih je jedan 19forzafiume87 ,ali ga tek preuredujem

ne woljam:
školu tocnije kemiju matematiku i fiziku,roditeljske sastanke.....ccccc,zatim biti zaljubljena,depresiju....itd,itd,itd....

ehem sta ja mislim o ljubavi:

trenutno mislim da je ljubav sranje
jedna velika zanimacija za sve optimiste
ja sam pesimist,ali ljubavni pesimist

my friends:

nasa karolincheko=) ZDS

myspace backgrounds

myspace backgrounds




loodacha ivcheko s keckicama =)

myspace

myspace




nincheko=) lodacha mala

image hosting for myspace

image hosting for myspace



mala vanja(njen blog ne znam)

myspace

myspace




LJUDICHE KOJE OBAVEZNO TREBATE POSJETITI!!!!

moja nincheeee =)
karolinchica...ZA DOM SPREMNI!! =)
mala looda metalka iva =)
iva...super blog
marija pevec =)
dora =)
lucija i nina =)
moja ninche s matulja =)
ovuka =)
alen aka bimbo =)
sarchica i lelica =)
monike =)
dumb =)
all_hallows =)
crazy_girl
barkythe crazy girl :)
vanjchica=)

dizajn blogichi:
bahati dizajni
drvo sranja
inna
gadura dizajn
dizajns for ju

::::::KAD POGLEDAM NA SAT::::::

00:00-voli te
01:01-prati te ljubav
02:02-sresti će te se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-zaljubit će se u tebe
06:06-pomirit će te se
07:07-vara te
08:08-ljubomoran je
09:09-telefonski poziv
10:10-plavi dečko te želi vidjeti
11:11-jedan dečko te voli
12:12-sex
13:13-crni dečko te želi vidjeti
14:14-želi tvoj poljubac
15:15-želi te opet
16:16-nešto loše će se desiti
17:17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19:19-netko koga ne znaš te voli
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onome na koga misliš
22:22-vidjet ćete se
23:23predložit će ti










par stihova,pjesama=)

imali nade za nas

Znam da ipak misliš da sam kriva ja za sve
I da moja sreća tvoju uzela je
Kako zbog mene nemaš sve što imam ja
I kako je tužna samo tvoja sudbina
A ne znaš da nisam ni ja sretna s njim
I kako se svako jutro sjetna probudim
Pa mi dođe da te još jednom pitam ja
Ima li nade za nas

A čini mi se da bi' i ja dao pola života svog
Da sam opet dušo samo dio srca tvog
Jer nema dana kada na te ne pomislim
Kako da se onda i ja s tim pomirim
Jer dao bi' sve godine mladosti i sne
Da si opet kraj mene


Crno i zlatno

Ne moras da budes lep
da bi za mene bio pravi
ne moras da budes moj
svejedno bih te ukrala

Umetnik u ljubavi
ako si onda mi se javi
da po meni slikas ti
pejsaze golim rukama

Pomesaj ove noci crnu i zlatnu
po mojoj kozi slikaj kao po platnu
diraj me usnama po telu i vratu
pa onda stavi me u ram
da znam da tebi pripadam

Ne moras da budes jak
ne treba ti brdo para
ne moras da budes fin
da bih te kuci vodila

Dovoljno je da si tu
kada mi treba malo zara
naslikaj me ponovo
pa makar bila kopija


Prava ljubav
Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref.
I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje

Ref.

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna



KRALJ DISKOTEKA
Jednog lepog divnog dana
izlazim iz studija
bacili smo par ideja
ritam prosto ubija

Ne ide mi se kuci
luto bih po gradu
u glavi mi sto ideja
sredicu estradu

Kada iza ugla
nailazi Vesna
ozarena, nasmejana
prelepa i toga svesna

Prilazi i kaze
e treba da razgovaramo
sednemo i pricamo
i lepo se dogovaramo

Ako ne mora ja ne bih
ma de to da kazem
po dobrom starom obicaju
pocinjem da lazem

Jao, kao bas ne mogu sad
mora da kupim stabilizator
katalizator, koklomator, a

Moram i do ambasade
vidis valjda sta nam rade
trebace nam jos par viza
da dodjemo do deviza

Dolazim za pola sata
idem tu do vrata
s banke da dignem cek
tetki samo da odnesem lek

Ref.
Tata, treba da castis
nije u redu
radost da se krije
meni prvo pa musko
tebi treca sreca
malo li je

Tata, treba da castis
posao moze
ma i mora da ceka
kad mali Djole poraste
ljubi ga majka
bice kralj diskoteka

Cekaj, stani, mali Djogani
i sta sad da radim
velika panika me hvata
hladan znoj me obliva
ponovo bicu tata

Ne gledaj me tako
znas da je i meni stalo
cisto pitam sta bi bilo
kad bi sacekali malo

Mislim sto bas sada
kada stize leto
sto zakazali smo tezgi
nastupa i sve to

Sta ce reci gazda Boza
gazda Deki, gazda Sima
sta da kazem kad pozovu
sta da kazem svima njima

Ali ipak mi se svidela ideja
ma sigurno ce biti na caleta dileja
a mozda ce zbog njega
mnoge zene da polude

Hm, da vidim sta
bi mogao da bude
direktor, ministar
predsednik vlade

Pevac ili glumac
ili voditelj Grand parade
navijacki fanatik
ili vrhunski fudbaler
ali sigurno ce
biti veliki svaler

Ref.

Cekaj, stani, mali Djogani
ma sigurno ce biti na caleta dileja
tata, bicu tata ja, tatatatatata
tata, bicu tata ja, tatatatatata

Ref.

Tata, treba da castis
nije u redu
radost da se krije
meni prvo pa musko
tebi treca sreca
malo li je

Tata, treba da castis
posao moze, ma
i mora da ceka
kad mali Djole poraste
ljubi ga majka
bice kralj diskoteka


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Image hosting

Image hosting











četvrtak, 15.03.2007.

malo s informatike=)))

alo ljudi dugo se nisam javljala jer sam u kazni bila sam i bit cu....jos duuuuuuuuuugo....evo moja [/LINK=http://devilgirls4ever.blog.hr]sarica[/LINK]ostavila prekrasan komentar ali mislim da jos nemogu.....mislim hvala stvarno puno mi znaci taj komentar=))) vataj big kiss....inace nist se nije puno promjenilo osim sto imam novu simpatiju i sto vise nismo na skolskom nego u parku....tam je bas prefucking hebeno......kiki nam se skoro pofajtao ali sve je na kraju okej proslo...a vidite kako sam pismena muahahahahahaha...neda mi se uopce sada pisati...tu vanja me blijedo gleda i ljuti se što sam je stavila zadnju...evo evo VANJA da te spomenem=)))))))))........hmmhmhmh...idem u grad po neke stvari glavno da sam nabavaila pare...ne mislite nista nije za crnu kroniku...muahaha...ja i dalje obožavam narodnjake...i tako sta da vam kazem...eto bili na filipovom rodendanu glavno da se ja izblamiram svercali se mi kroz prozor u dvoranu na dens sepktakl i koga bi redar uhvatio nego ninu i mene i mi se tam nes izvlacile....i sad pita redar mene kao kuda si ti usla a ja onako pa kroz vrata...a on kroz koja vrata ja kroz doljnja vrata...znate koje gluposti sam pisala.....a druga sramota je bila pred drotom.....bili vam mi u parku i sad svi štur preko zida a ja ostala na cesti...neee ma di bi ja skakala(wtf?????????) i stane on meni i pita pa šta nejdeš i ti preko zid...a ja njemu mrtva hladna na nejdem jer cu past i lik vam nastavi s autom....uglavnom vani nam je super.....

evo vam malo meni dragih super dragih najdrazih pjesmica(narodnjaka stavila vam bum jos kad dodem doma necu sad sve stic):

seka aleksic-dodi i uzmi me



ana nikolic-romale romali



djogani-babaroga



iva-sklonije od moga stola



i sad cu staviti strano...mislim sad kad dodem doma=)))



| Just Say SomeThiNg (34) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.