TOKIO HOTEL&JA

utorak, 21.03.2006.

PAKLENI DAN!!!!!

Danas na satu hrvatskog jezika dobila san 3 iz zadaæe.
Profa mi je bez objasnjenja dala 3 i nakon sata me ostavila jos 45 minuta jer san se bunila.
Kada sam ostala nasamo s njon upitala san je ½Zasto 3?½-a ona mi je samo odgovorila tribala si napisat nesto drugacije nesto neobicnije,a ja san joj rekla da nisan mogla jer je tema usrana zamislite PORTRET LIKA.
Pri kraju sata san rekla profi da san mogla napisat kako moja prijateljica se baca sa zgrade i leti i to ju je jos vise naljutilo te me je poslala u ravnatelja i zaprijetila mi da ce nesto poduzet da me unisti,a ja kad san to cula samo san se nasmijala i otisla kod ravnatelja.
Kada je ravnatelj to cua nasmija se i pozva profesoricu koja mi se morala ispricat i koja je priznala da nije pregledala zadacnice nego je samo pregledala preko oka i dala lose ocjene,ali to se prominilo i svi smo dobili puno bolje ocjene jer san se ja bunila.


- 13:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>