< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne



By: Vekyca

Image Hosted by ImageShack.us

Ovdje ću pisati o sebi, o svome životu, svemu i svačemu! Ostavljajte mi puuuno komentara pa ću ja i vama...=)


MusicPlaylist



Moj banner:
banner by xblogmasterx.blog.hr



bedzevi.com,button,badges,priponke,Vatrena cura

Ja sam Tončica.
Blog sam napravila iz čiste dosade i zato jer želim podijeliti s vama neke trenutke iz svoga života.

VOLIM:
- taekwondo (obožavam)
- svoju simpatiju
- svoju obitelj
- svoje frendove
- crtati, izrađivati...
- zezanciju, ludanciju...
- volim slušati muziku
- visiti na kompu (ne toliko puno kao moja sestra)
-svoju seku Vekycu!(najbolja seka na svijetu)


SLUŠAM:
- Iron Maiden
- Roxette
-metallica
- uglavnom metal
-pjesme od maškara
(Ja sam metalka u duši - hahahaha)



NE VOLIM:
- ljudi koji mene ne vole
- nepravdu
- spletke i tračeve
- laži
- jesti tripice






Image Hosted by ImageShack.us

skullSara
skull*Vekyca
skullSara i ja
skullRaul
skullNatali
skullTina
skullPaula
skullDivije glupache
skullBarbie
skullPrincesa
skullDodi
skullNate i Keyt
skullgirlinlove
skullAnte
skullAnchy
skullHrvatica
skullTea












Svaštara


free myspace layouts

free myspace layouts



Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 25.03.2008.

Moji dragi frendovi iz razreda=)

Evo sjetila sam se napisati novi post ,a imam neku ideu opisat ću svoje frendove...Pa evo:

CURE:

Tea:
Tea je super frendica sa njom se najviš družim. Nakako smo najviše povezane.

Emilia:
Emilia je stvarno dobra frendica. Uvjek ja svima spremna pomoći.

Maja:
Maja je dobra frendica.Ali i ponekad zna i malo tračati.

Karla:
Karla je uvjek samo dobrima spremna pomoći.Sa njom se i družim kad je vidim ali ne tako puno.

Antonela:
Antonela je draga osoba.Nemam ništa reći za nju jer je stvarno draga osoba.


DEČKI:

Dominik:
Za njega ništa ne mogu reći. Ja se snjim družim od malena.Stvarno smo dobri frendovi!i Obožava igrati nogomet.

Raul:
Raul je dobra osoba i ovjek spremna pomoći.Obožava trenirati TAEKWONDO.

Ante:
Ante je dobar i obožava igrati nogomet i nemam više ništa reći za njega nego da je dobar.

David:
David je dobar frend.Sjedi pokraj mene i stalno brblja ,a mene to nervira.

Lucijan:
Lucijan obožava igrati nogomet.Voli biti na golu ili u obrani.On je pametan i dobar frend.

Giovanni:
A šta da kažem o njemu. On je lud za nogometom.


Evo sad sam završila sa ovim.Šta se radi kod vas???Danas sam bila u dućanu sa sestričnom i sestrom .došle smo kući i upalile komp.Sestra mi je bila na kompjuteru.A kada je otišla ja sam odmah išla na komp i dosada pisala sam post.A ja sada idem ća i ostavite mi komentare!!!


___________________________________$$$$$$$$
_________ _____ _____________________$ $$___$
___________________________$$$____$$$$
_________________________$$$$$ $$__$$$$$$$$$$$
_____ __________________$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$
_______________________$$$___$___ ___$$$$$$$$$$
_________ _______$$$$__$$$$_________________$$$
_____________$__$$$$__$$$$$$$$$$$____ _$____$$$
__________$$$ ___$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$__$$$$
_________$$$$___$$$$$___$$$$$$$$$$__$$$$$ $$$$
____$____$$$_____$ $$$__________$$$___$$$$$$$
__$$$$__$$$$_____$$$$_____$____$$$_____$
__$$$$__ $$$_______$$$$__$$$$$$ $$$$
___$$$$$$$$$______$$$$__$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$_____$$$$___$$$$$$
___$$$ $$$$$$$$_____$$$
__ __$$$$$$$$$$$____$$$$
____$$$$$__$$$$$___$$$


´´´´´´´¶¶´´ ´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´ ¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´ ´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´ ´¶´ ¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´ ´´´ ¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´ ´´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´ ¶´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶ ´´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶ ´´´ ´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶ ´´´ ¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´¶ ¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´ ´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´ ¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´ ¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´ ¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´ ´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶ ¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´ ´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´ ´ ¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶

--PPPPPPPPP
--PPPPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP----PPPP
--PPP-PPP PP
--PPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

------OOOOO
----OOOOOOOO
--OOOO----OOOO
--OOO--- ----OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOO-------OOO
--OOOO-- --OOOO
----OOOOOOOO
------OOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-- ---------ZZZ
---------ZZZ
-------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZ ZZZZZZZZ

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-----------ZZZ
---------ZZZ
---- ---ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
---ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZZ
>



- Komentari (260) - Isprintaj - # -

subota, 22.03.2008.

Brr!!!

Brr danas je baš zama !!! ne izlazim iz kuće!!!! dali je kod zima??? danas sam se rano ustala. Onda sam pogledala nešto na TV-iu i upalila kompjuter. Komala sam svima i to je to sad pišem post ,a sad neznam što će mi se dogoditi poslje???došli su praznici jeeee!!!
odmor!!!!
šta se radi kod vas???
samo znam da mi je dosadno i vani zima
ja sad idem
bay
By:Tončica



- Komentari (61) - Isprintaj - # -

subota, 15.03.2008.

Evo mee!

<strong>Bok ljudi!
Evo da vam se javim!
Kao što vidite promijenila sam dizajn!
Recite kakav vam je!!!
Kod mene ništa novo, sve po starom!
KOMENTIRAJTE MI !!!!!!!!!!!!!!!! I tko misli da trebam promjeniti pjesmu na mome blogu neka mi kaže komentarima!!!!



- Komentari (138) - Isprintaj - # -

utorak, 04.03.2008.

Oprostite ...

Oprostite za nagradnu igru zaboravila sam da sam izbrisala pjesmu i ta nagradna se poništila.Sada sljedi nova NAGRADNA IGRA :morate pogoditi koja mi je najdraže pjevačica uživajte u nagradnoj igri baywavemah



- Komentari (45) - Isprintaj - # -

Nagradna igra je prošla ,aaaa

Nagradna igra je prošla jer je netko nju pogodio,a ja imam jednu novu nagradnu igru za vas.Morate pogoditi koja pjesma svira na mome blogu tko pogodi dobit će 30 komentara na svoj blog ajde ljudi pogodite što brže to i onda sljedi druga i novi posti ajde navalite!!!!!!!!




thumbup
smokinparty


By:Tončica



- Komentari (13) - Isprintaj - # -

ponedjeljak, 03.03.2008.

Ponavljam...

Znate kad sam rekla za onu nagradnu igru ???pogodite koji sam ja pojas u taekwondou !!!! to mi odgovorite u komićima!!!!!!!!

smokin

pogoditeeeeeeeee!!!!!!



- Komentari (23) - Isprintaj - # -

Vidim...

Vidim da mi ne ostavljate komiće ... ali nema veze ne ljutim se ja na vas. Nemojte mi zamjeriti da vi si zamislite kao da sam se naljutila na vas dobro nemogu doći komentari u jedan dan jelda???a šta da vam još kažem nego ostavite mim komentare!!!!!! ok pa se čujemo!!!!!!!





By :Tončica



- Komentari (15) - Isprintaj - # -

nedjelja, 02.03.2008.

ej kao i po dogovoru!!!

Sjećate se kad sam rekla da kad skupim 35 komentara da ću pisat novi post e pa onda ostavili ste mi i to bravoo!!! to je super ,a imam još jednu nagradnu igru zato jer niste mi ništa pogađali.Ova nagradna igra je:pogoditi koji sam ja pojas u taekwndo-u ,a tko pogodi dobit će 30 komentara na svoj blog. Kad to pogodite to je isto super !!!! ostavite mi pono komića!!! danas je nedjelja , a sutra škola neeee još malo pa uskrsni praznici ,a to je juhu ,a nakon toga opet ta škola a tako to mora bit.meni je tako dosadno danas samo sjdim za kompjuterom i ništa mi se neda . Jučer sam dobila max tv jako sam sretna juhusretan.Ej da ništa mi niste rekli za novi dizajn ja samo čekam i čekam...Pogledajte mi slike na blogu i malo poslušajte pjesmu itd.Šta će te vi raditi kada dođu uskrsni praznici?ajde,ajde ja idem sad objaviti pa ću sutra doć vidjeti jeste mi ostavili koji komentar ajde pa se čujemo.


By:Tončica



- Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.