subota, 15.12.2007.

xXx SaMo LoShE NoVoStY YmAm ! x[ xXx

Posvadhala sam se sa svojim odlichnim frendom,bolesna sam,vani snjeg a ja nemrem van..ODLICHNO JEL DA?
Totalka mi e cjeli tjedan ono..u banani..dosadno mi eee...nema nikoga tko me mozhe opet usrechit onako,
bash slatko??Zheljela bi imat nekoga da bude uz mene..ah..DABAR!!
oke...neznam kaj na napishem..hm...chek da razmislim..
pa fali mi moj prijatelj..joj nashe zajebancije.joj joj..bash sam glupacha..
I tako..dajte..ostavite koji kom... baiiiii :)
I ako trebate avatar,slobodno naruchite :)
ZA VISHE INFORMACIJA ODITE NA BLOG : diablogirl.blog.hr - hvala ..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


21:58 | Komentari 77 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.