Nešto posve osobno.....

ponedjeljak, 24.04.2006.

RAZMAŽENOST

Što je zapravo razmaženost? Tko su razmaženi ljudi? Zašto su takvi?
Statistika pokazuje da su najviše razmaženi oni ljudi koji su jedinci. Da li je to uvijek tako? Nemora biti ali istina je da su uvečini slučajeva to jedinci koji su dobili ili dobe u djetinjstvu sve šta požele i to na lak i jednostavan način. Roditelji im sve serviraju na pladanj i život im se u tom trenutku učini kao lagana i bezazlena igra. E takva će djeca u daljnjem životu teško proć jer i sami znamo da život nije lagan i da postoje problemi koje moramo sami riješiti jer se oni neće izgubiti kada mi tako zaželimo.

Za razmaženost su najviše odgovorni roditelji koji tako odgajaju svoju djecu. Pruže im sve bez imalo muke i truda, samo da njihovi anđelčići budu sretni i da im slučajno ne padne koja kap znoja s glave. Roditelji trebaju biti svjesni da neće moći uvijek biti uz svoju djecu i da će ih kad tad morati napustiti i prepustiti ih lošim stranama života. Kako će se onda snać?
Očekivat će da bu se našoi netko ko bu ih izvuko oprostite mi na izrazu....iz GOVANA. E pa to tak nebu hodalo.... smijeh

Uzet ću za primjer jednu curu iz svoje škole. Bili smo na školskom igralištu i igrali košaricu.....ona je cijelo vrijeme kreštala i govorila:
HELLOOO PA IPAK SAM JA TU.....JA ĆU PRIJE POGODITI KOŠ NEGO TI!
PA DA SI TO MENI DODALA NE BI IZGUBILI LOPTU!
IGRAT ĆEMO OVAK KAK SAM REKLA!

To su neke od njenih genijalnih izjava.....jednostavno mi njen glas jede bubnjiće...oglušit ću. Misli da sve može biti po njenom. Nije ona jadna kriva....krivi su joj roditelji, al ta bu curka tak loše prošla da bu to strašno. Život nije komad kolačića....za njega se treba boriti i naravno znati da se neki put mora popustiti i da nemre sve biti tak kak mi želimo i očekujemo. Ako to shvatimo možemo proći i vrlo dobro.

Eto ljudovi to je bila moja tema. Potakla me ta cura danas na košarci.....kakva god....al bez nje sad nebi znala kaj napisati.....smijeh

Pozdrav draga nacioo !!! wave
- 22:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.