travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Anketa:

Popis ucenika i njihovi nadimci:

1. Calosevic Anja- Anja
2. Cosic Ivan- Chosby
3. Debeljak Mateo- Deba
4. Gavrilovic Hana- Hana(...)
5. Hercegovac Ana- Ana
6. Hrzica Mateja- Hrza
7. Ivkovic Dina- Dina
8. Ivosevic Ivana-Ivci, Ivana
9. Jovanovic Vanja- Vanja
10. Kristo Silvija- Silva
11. Loncar Josip- Jopi
12. Magjer Magdalena- Magda
13. Mandic Bruno- Manda
14. Milosevic – Podoreski Marija- Marija, Mariska
15. Mrkonjic Vedran- Veco
16. Pfeifer Vilma- Vilma
17. Pinjuh Marko- Marko
18. Popovic Marko- Popaj
19. Pusic Dominik- Puska, Puki
20. Runje Domagoj- Domba, Runje
21. Seles Karlo- Karlo
22. Stojcic Ana – Maria- Anci
23. Stadler Tena- Tena
24. Svitek Kristijan- Kista
25. Turjak Sofija- Sofi,Soka
26. Tukeric Ivona- Ivona
27. Zovko Dominik- Zovko

Razredni i uciteljski biseri:

-Silva ima referat iz povijesti «Stoga je potkraj smrti, zapravo potkraj zivota…»

-Prije Silvinog referata mi imali engleski. Silva cijeli sat ponavlja za referat, kad se njoj okrene Karlo i pata ju: "Zasto strebas i onako imaju referat!?"

-Na satu prirode Dragojla nam je pokazivala kako se sipa krece. «Kada ugleda neprijatelja, ispusti crnilo. Potom se kreće kao na raketni pogon. Tako ona ide unatrag, ide, ide… (pokazuje)» kako se kretala unatrag nije vidjela da je iza nje ploča na kotaicima. Pala je preko nje. (Svi se pocnu smijati, ali pokusavaju prigusiti smijeh) Ustane: «Tako se ona kretala… Smijte se djeco, ako vam je smiješno i ja bih se smijala da je netko tako pao.»

-Pusic odgovara hrvatski. Savicka ga pita komparaciju pridjeva crkveni, on će: «Crkva, crkvena i najcrkvenija»

-Na satu likovnog smo nesto pričali. Kaže nastavnica kako je Chosby dobar kao kruh. Na to on otkomentira: "Da, ko kruh star 7 dana…", kaze nastavnica: "Ja takvog najvise volim, jos kad ga stavim na radijator da se malo ugrije!"

-Hana odgovara zemljopis, Cinca joj kaze da prica o Sjevernoj Americi. Počne Hana: "O Sjevernoj Americi znam slijedeće» pokazuje na Stjenjak i nastavi: «ovo tu je Velika nizina».

-Nesto smo radili na zemljopisu,postali smo bucni. Dere se na nas Cinca: „Ivane, Pusicu,Cosicu smirite se!!!“

-Dok smo jos bili u 2. r. prepisujemo mi nesto s ploce.Pocne se Sofa buniti: „Nista ne vidim, pecu me oci!!“

-Objasnjava nama Selakica neki zadatak, nitko je ne slusa. Pocne ona vikati: „Ma djeco, progledajte na plocu!“

-Nesto smo se svadjali u razredu. Decki pocnu zezati Hanu. Ona njima „odbrusi“: „Ja sebe ne ogranicujem na ovaj razred!

-Opisuje nama Dragojla sto cemo uciti u 7 r.: "I na kraju sedmog rezreda, ucicemo same golotinje!! Da, da same gole biljcice..."

-u 3.r mi raspravljamo nesto o zivotinjama. Pocne se Sofa pravit pametna: "Nemate vi pojma! Kobila je oprasila tele! Jasam to vidjela kod mog djede.... Ups!"

-Na satu ponavljanja iz povijesti. Pita Sudarica nesto Mateju, odgovori ona: "Zbog toga su covjekovi..."

-Odgovara Kista povijest i opisuje Napoleonovu vojsku: "...I onda su ti likovi..."


Koliko vas je do sada posjetilo blog:Free Site Counters
Free Site Counters

07.04.2006., petak

Hay

Kako provodimo odmor? Evo me, ljudovi!

Danas je bilo natjecanje iz tehnickog, stoga nas dosta nije bilo na nastavi (ukljucujuci i mene)... Znam da ovo ne bih smjela, al... Rezultati su katastrofa do 20 do 30 bodova su vecina njih imala, cast izuzetcima. Najvise mogucih je bilo: 55 u prometu i 60 u graditeljstvu... Ja sebe moram pohvaliti imla sam 68/70 bodova iz strojarstva. Pitanja su bas bila lagana, kao u prethodnim testovima...

Morat cu pazit sto pisem na blogu, jer je nasa draga raska rekla da joj pokazem blog...

Pojma nemam sto je bilo u skoli jer sam bila na natjecanju. Znam samo da im je bilo super jer nisu nist morali radit. Roguljicka je bila za vrijeme fizike na natjecanju u drugoj ucionici... Pa su se ovi igrali, znam jer kad sam zavrsila s natjecanjem osla sam malo do njih... (Naknadno sam se i ja malo ukljucila) Igra nije vrijedna spomena, jer to igraju samo mala djeca, a sta cete? Kad mi i jesmo "mali"...

Na satu razrednika opet su radili one dosadne cestitke...

Vjeronauk nisam ni spomenula, predpostavljam da su imali one neke referate...


Ajd, valjda je to sve...
kiss
maTEjA


04.04.2006., utorak

Hay!!!

Ljudi moji, slucajno sam izbrisala blog. Pa smo odlucvili poceti ispocetka.
Sada cemo doci u malo drugacijem izdanju...

Culi smo da nas citaju i nastavnici, pa malo "tracaju" razrednici... Pa onda imamo malih problema...
Mozda cemo rjedje pisati postove iz odredjenih razloga...

Sad zurim,
pooosa svima
maTEjA


P.S
Za one koji znaju zasto se ovaj post ovdje...