3.poglavlje------>Prijavljivanje za Talent Show
ponedjeljak, 16.08.2010.
"Laura,Laura,Laura probudi se!!"
Laura je osjetila da ju neko trese ali nije htjela otvorit oči,odjednom osjetila je da joj tinta ide po obrazu,napokon je otvorila oči i skužila da kako ju je Kattrine tresla tako se malo prevrnula i kemiska ju je pošarala po crvenom obrazu.digla se sa stolice prvo što je vidila bila je nedovršena,pošarana zadača od profesorice Phonitton.Sad to ju je manje zabrinjavalo osjetila je da joj ljevi obraz gori.okrenula se i vidila zabrinutu Kattrine.
"joooj"lice joj se iskrivilo napravilo je neku vacu koju Laura nikad nije vidila na Kattrinom licu
"Šta?,au obraz me peče"
"mislim da biš se trebala pogledat u ogledalo"
Laura je potrčala do kupaonice,kad je vidila da mark upravo izlazi.
"Hahahahahaha znaš nije ti ovo baš dobro skriveno mjesto za šalabahter,nečeš moč pročitat odgovore ili imaš ogledalo i šta če ti ta crta preko sveg toga tako češ još manje ratumjet hahaha,jooj šta danas imamo test?"zabrinuto je upitao Mark nakon njegovog iritantnog smijeha.Laura mu je samo uputila zađuđenu facu koja govori očemu priča ali on je to razumio kao DA.jer je počeo trčat ko muha bez glave po stanu vikuči "nee jooj dobit ču jedan"
Laura je produžila u kupaoniccu i pogledala se u ogledalo.stavila je ruku na usta i zavrištala.preko cijelog ljevog obraza joj se otisnula njena zadača i preko doga je bila crta.
"Šta je bilo?,čula sam vrištanje"brzo je trčala baka po stubama
a Laura je namočila peškir vodom i počela trljati obraz ali to se samo pogoršalo sad njoj je cijeli obraz bio crn od tinte.
"o moj bože"
"šta se desilo?"
"zaspala sam na bilježnici i cijela mi se zadača otisnula na ljevi obraz.i onda sam išla trljat to sa mokrim peškirom i sve se razlilo"
"jooj,nečeš to moč očistit jer za pet minuta moraš krenut"
"za pet minuta!!,ali bako pogledaj mi obraz!"
"morat češ s tim ič u školu"
Laura je složila facu ko da če povračat.
"ok idem se obuč"
"Laura ajde,Mia i Tina su več vani"
"evo me!!"
"Tina je tu?,i Mia je ozdravila?"
"da,da ajde požuri se"
Laura je stavila torbu na rame i izašla van
"Šta ti se desilo?"upitala je Mia čim je Laura zakoračila izvan kuče
"a hahahahahahahahaha"Tina se smijala na sav glas
"ispričat ču ti putem"rekla je Laura što je brže mogla
putem do škole Laura je ispričala mii šta joj se desilo.
"jooj,nadamo se da če ti phonittonka oprostiti mislim jesi napisala zadaču,samo na krivoj podlogi"
"hhh sumljam da če mi oprostiti"
kad su ušli u školu Mark se zaderao
"Laura je spavala na bilježnici,zadača joj na obrazu a konjska vještica če joj dati kaznicu"
"Kakve su to riječi gospodine Adams"
Mark se sledio
"Kazna kod mene poslje nastave,vidimo se!"
"ili možda tebi"
"pusti ga na miru gdje je Fred?"
"eno ga kod zbornice"
"čao"
"čao,nečeš vjevrovat šta se desilo"
"zam zadača ti se otisnula na obraz,Lucis je več to objavio na škoskom radiu"
"molim cijela škola zna da sam pisala zadaču na krivoj podlogi?"
"moglo bi se reć i tako da"
"a ja sam dobio kaznu zbog tvog brata"
"šta je napravio?"
"upoznao me"
"hmm nekužim"
"sreo sam konjsku vješticu dok sam prolazio pored zbornice,i ona je rekla kazna poslje nastave a ja sam ju gledao i reko zašto? ,jer poznate Marka Koji tamo govori ružne stvari o mojoj glavi sad mu se sigurno želite pridružiti"
"stvarno te je stavila u kaznu zbog toga"
"daa"
"pa i ti ju zoveš konjska vještica jelda?"
"da jer je vještica i ima konjsku glavu nisam njoj ja biro izgled ili ponašanje jer da jesam sve bi promijenio"
"pa barem ima nešto dobro.Laura danas je tvoj prvi trening"
"aj stvarno toliko sam bila opsjednuta obrazom da sam zaboravila na to"
"dragi učenici"
"evo opet školski radio baš me zanima koji su trač sad saznali"
"profesorica Cristtine mi vam volila nešto reći"čuo se piskutavi glas Lucisa
"moram obavjestiti sve rukometašice da cijeli tjedan nečemo trenirati jer je ravnatelj umro"
"haa moj najgori dan ima nešto lijepo i to pukne ko balon od sapunic puk"
"i imam još tri vijesti,druga..pogreb je u subotu u šesnajt sati,želim da vas vidim u što večem broju,treča je da novi ravnatelj tojest ravnateljica sam ja Cristtine Lupiton jasno,i zadnja vijest koja mislim da če vas svih najviše razveseliti je da se Talent Show ove godine održava u našoj školi,to bi bilo sve od vaše nove ravnateljice,Lucis molim te nastavi"
" pa to bi bilo sve za sada pozdrav do sljedeče emisije"opet se čuo onaj piskutavi glas.
"vauu ovo nisam očekivao"
"niti ja"
"ni ja sigurno"
"šta mislite dali če Lupitonova biti dobra ravnateljica"upitala je Laura
"neznam ne razmišljam o tome nego o nečem drugom"odgovorila joj je Mia
"o čemu?" radoznalo upita Fred
"o tome da se Laura prijavi na talent show"
"nema šanse"
"to je super ideja imaš savršen glas"
"ne"
cijeli odmor su je nagovorali
"dobro,dobro prijavit ču se"
"too"
"uspjeli smo,uspjelismo too"
Fred i Mia su si dali pet.
"vidimo se moram iči,i poruči svom bratu da ču ga ubit kad ga vidim"
"to mu govorim milijun puta na dan mislim da milijunjedan mu neče škoditi"
Laura i Mia su nastavile do kuče
"čim dođeš se prijavi ok?"
"da da ok"
Laura je ušla i pitala mamu koja je kuhala ručak
ali čim je Laura otvorila usta
"šta ti je rekla učiteljica?"
"ništa"rekla je Laura,uopče nije razmišljala o tom obrazu više samo njoj je na pameti bilo da nema trening i Talent Show.
"mama znaš da je ravnatelj umro?"
"znam i u subotu idemo na pogreb,di je Mark?"
"ima kaznu kod Phonittonke jer ga je čula kako govori da je konjska vještica"
"jooj Mark,Mark,Mark"
"e mama se mogu prijavit za talent show,bit če u našoj školi"
"ako želiš mošež,mislim da ti emisija na radio o tom showu počinje za pet minuta"
"haa za pet minuta dije radio?"
"kod televizije"
"hvala"
Laura je uključila radio i počela tražiti radio stranicu na kojoj pričaju o talent showu.
"evo ga"
"dobro došli u emisiju talent show,ove godine talent show če se održati u školi Adrilanox,svi koji su zainteresirani nazovite broj 145-986"
"145-986"Laura je zapisala broj na papirič
"i onda čete dobit daljnje upute,a sada čemo porazgovarati sa čovjekom koji je organizirao talent show...."Laura je smanjila radio i otišla do telefona glasno je uzdahnula i utipkala broj
"dobar dan"čula je glas skužila je da je to Lucis
"mmm dobar dan"
"haha Laura Adams,tiii haha"
"Lucis"čula je glas neki koji je očito bi pored Lucisa
"oprostite ravnateljice"
"ovaj ime molim"
"mmm"Laura je bila toliko uzbuđena nije se mogla sjetit svog imena čula je svoju mamu kako viče
"Kattrine!"
"Kattrine"
"Kattrine??šta nisi ti Laura,dada oprostite ravnateljice znači Kattrine poslat čemo ti pismo sa detaljima vidimo se!!"slušalica se poklopila
šta je napravila prijavila je Kattrine umjesto sebe jooj možda mogu reči zabunila sam se i reči da se zovem Laura,ali kad se okrenula shvatila je da nemože.Kattrine njoj se smješila.
"Prijavila si me za Talent Show hvala ti hvala ti"
Laura nije mogla povrijediti sestru pa je rekla
"da htjela sam ti vratiti jer si ti mene ubacila u tim"slagale je nesigurno i što brže složila neku facu.
"jooj ti si najbolja sestra na svijetu"
njihovo grljenje prekinulo je zvono
"ah to je sigurno Mia došla pitat dali sam se prijavila za talent show,mislim dali sam prijavila Kattrine za talent show"
ali to nije bila mia nego poštar za Kattrine Adams
"tu sam"
"izvoli"reko je poštar i otišo na svom čudnom motoru
"vau przi su kad kažu sad"
"aaa to je od talent showa"

Draga Kattrine,


svoj talet češ prikazati za dva tjedna u dvorani škole Adrilanox,
u 18.00 sati nadamo se da češ uči u prvih 100.
i vrlo smo počaščeni što baš učenica naše škole
če sudjelovati u talent showu.
puno sreče i pozdrava želi nova


ravnateljica
Cristtine Lupitton


P.S.tvoj broj se nalazi u omotnici

Kattrine je završila sa čitanjem a Laura se joj rekla
"čestitam i popela se u sobu legla na krevet i zaspala.






18:59 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hate me, click here &hearts

  • Opis bloga
  • ja ču na ovom blogu pisati priču o curi koja se zove Laura.


  • Linkovi
  • Dnevnik.hr
    Video news portal Nove TV

    Blog.hr
    Blog servis

    Igre.hr
    Najbolje igre i igrice

    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dorothys world
    Kattrine i Michaela




  • Credits.
  • Designer: ThePoisonKiss
    Background: Photobucket
    Basecode: Tiffany
    Adjustment: BD dz