2.poglavlje------>Kazna kod profesorice Lupiton
subota, 14.08.2010.
Laura je sišla na ručak.Kattrin nije bilo a ni gospodin adams se nije vratio s posla.gospođa Adams je kuhala juhu u malenoj kuhinji,baka je vadila pribor za jelo,a Mark je pisao zadaču na stolu.Laura je po stepenicama hodala jako sporo i polako jer je razmišljala ako dođe poslje možda če gospođa Adams zaboraviti da ima kaznu u 17.00 sati.kad je došla do dole jako je stisnula oči očekivajuči da če se njena mama izderati na nju ali ništa sve je bilo kao prije.zatim je čula bakin glas
"Laura dođi mi pomoči spremit stol,a ti Mark pokupi knjige poslje ručke češ do kraja napisati zadaču"
"u svojoj sobi" rekla je prijetečim glasom
Mark je pokupio svoje knjige i otišao na kat a Laura je potrčila da baki pomogne pospremit stol.Razmišljala je zašto joj mama ništa ne govori.odjedom pafff Lauri je skliznuo tanjur iz ruku
"Laura, kako možeš biti tako nespretna"zaderala se njena mama
"skliznuo mi je iz ruku bio je mokar!!"
"nije jer sam ih ja obrisala!!"
"pa možda ih nisi dobro obrisala!"zaderala se tako jako da je njena mama ostala ko da ju je neko zaledio
svi su šutili jedno 10 sekundi dok Mark nije utrčao
"Šta je to bilo??"
"Laura je razbila tanjur"odgovorila je smireno baka
"Mogo sam i misliti ko če drugi nego Laura"
Laura i njena mama su se još uvjek gledala,npokon je njena mama progovorila
"Laura kad imaš kaznu kod frofesorice Lupitin?"
Laura je zinula,to je to samo me pitala u koliko je sati,šta je njoj više se uzrujava za neki glupi tanjur nego za njenu kaznu
"čudi me da ti Mark nije sve detsljno ispričao"rekla je i upojito pogledala Marka
"šta ja za tvoje kazne moram saznat od drugih?"
"valjda"
"pojedi nešto brzo obuci se i kad budeš gotova dođi dolje ja ču te voziti jer ako ne češ zakasniti"
"i molim te nemoj da imaš crvene oči kad dođeš dole"
"i za to ti je reko?"iznenađeno je upitala Laura
"nije on nego ona"
"Kattrine?"
"da Kattrine,ona koja ti je po tvom mišljenju zabila nož u leđa"
Laura nije znala šta da kaže.sjela je i pojela što je brže mogla,da se onda može maknuti iz kuhinje.Nakon 5 minuta sve je pojela i išla se u sobu presvuč kad se obukla vidila je na stolu nenapisanu zadaču.Odlučila ju je napisati poslje jer sad nije imala vremena.Kad je šila dole vidila je kako je mama čeka pred vratima.
"Očeš se ti pokrenut više?"
Laura joj nije odgovorila.nije pričala s njom dok nisu došli do škole.
"Bok,dođi sama kuči"
laura se samo okrenula i ušla.prvo je razmišljala ti je ured Lupitonove,a onda je vidila malu veliku kartu škole zaljepljenu na zid ispred zbornice.
"ured progesorice Lupiton,Ured profesorice Lupiton, aha evo ga treči kat sa ljeve strane ženskog vecea."
popela se na drugi kat i vidila je profesoricu Phonitton.profesorica Phinitton imala je dugu plavu kosu sa crvenom mašnicum,duge crvene hlače i bijelu košulju,glava joj je imala obik kao konjeva glava pa su je zato svi zvali Konjska Vještica.U ruci je držala maleni papirič koji je bio jako zgužvan.
"dobar dan cristine"Laura je uočila profesoricu Lupiton i odmah se sakrila iza zida očekujuči da če čuti nešto zanimljivo
"dobar dan Maria"
"otkud ti ovdje?"rekla je profesorica Phonitton i nasmješila tako jako da je pokazala sve svoje žute konjske zube.
"Gospođica Adams ima kaznu kod mene u 17.00 još je nema pa sam išla viditi gdje je"
Laura je odmah pogledala na sat bilo je sedamnaest i deset brzo je pokrila sat rikavom jer je čula kako se profesorice pozdravljaju.
"oh tu ste baš sam vas išla tražiti"
"oprostite što kasnim malo sam zalutala"brzo je slagala Laura
"nema veze idemo do mog ureda"rekla jako ljubazno i lagano se nasmješila.
Kad su došli na treči kat na kraju hodnika iz ženskog wc-a je izašla Kattrine.Laura je samo okrenula glavo kao da ništa niko nije izašao iz wc-a.na vratima je na velikoj rozoj taabeli isalo Cristine Lupiton.ušli su unutra ured je bio malen zidovi su bili rozi obljepljeni raznim slikama i crtežima stol je skoro popuni cijeli ured.iza stola bila je jedna crna stolica sa cvjetovima.a uza zid su bile police pune knjiga i starih uđbenika.sa drge strane stole bila je jedna stara drvena stolica.
"sjednite"Laura je sjela na staru drvenu stolicu kojoj se boja počela mrviti po podu.
"ovako ovo neče biti baš kazna ja sam rekla da je kazna da nebi drugi učenici bili ljubomorni,znači ovdje ste da porazgovaramo o nečemu"
Laura je bila zbunjena.ovo nije kazna? ona je propustila jako važan trening da ona s njom razgovora? žašto sam došla ovamo ?upitala je sama sebe.požalila je što je došla sve dok profesorica nije opet počela govoriti.
"Vi znate da se bilo kakav sport u školi može trenirati od 15 godina?"
"Da znam"
"pa morat čemo promijenit pravila"
"Zašto?"
"pa kao što znate ja treniram rukometnu ekipu ove godine,i na jedan od treninga došla mi je ptičica i rekla za jednu odličnu igračicu rukometa,znate li ko je to?"
"ko je ptičica ili ko je igračica?"
"ko je igračica"
"ja"
"točno"
Laurino mrzovoljno lice počelo se pretvarati u veliku osmjeh
"a ko je ptičica"
"cura koju ste ignorirali kad je izašla iz zahoda"
"Kattrine?"opet se osmijeh povukao
"baš ona,vaša draga sestra"
Niko nije pričao oba dvije su šutile,ali profesorica Lupiton je prekinula šutnju.
"Treninzi su utorkom,srijedom,petkom i subotom u 18.30"
"Hvala"
"nemojte zahvaljivati meni nego vašoj sestri"
"oču nebrinite se"Rekla je i lagano se osmjehnula
"doviđenja"
"doviđenja, vidimo se na treninzima"
Laura je izašla iz škole ovo ju je tako razveselilo da je odlučila iči posjetiti Miu i sve joj ispričati.isšla je u obližnji dučan kupila Mii njene najdraže čokolatine i čestitku.u čestitku je napisla.
Želim ti brz oporavak!!

Laura

kad je došla do svoje kuče nije ušla u nju nego je prešla cestu i pokucala na vrate jedne malene kučice za drvenim vratima sivkaste boje.otvorila je gospođa Ronalld
"Laura,otkud ti ?"
"došla sam posjetiti Miu"
"odlično evo uđi prije 5 minuta je došao Fred"
"super!"
samo je produžila ravnu na vratima je pisalo Mia.Laura je ušla sobe je bila mala imala je krevet ormar radni stol i televiziju zidovi su bili obljepljeni posterima,a pod pun knjiga.
"Laura di si ti dosad?"
"mislila sam da imaš trening do 18.00 a sad je 18.40"
"imala je kaznu kod Lupinove"objasni Fred
"aa zašto?"
"Mark" odgovorila je
"aha sve mi je jasno"
"uglavnom kazna kod Lupinove je bila odlična"
Laura je zanemarila njihova začuđena lica i ispričala sve šta se desilo
"znači ti igraš rukomet na školu?"
"aha"
"čestitam"zagrili su je i čestitali svi po tri puta
"e da zaboravila sam imam nešto za tebe"
Laura je dala poklon Mii
"ajj hvala"
"ja moram iči"oglasi se Fred
"i ja bi trebala"
"bok"rekli su u isti glas
"bok"odgovorila ima je mia sa ustima punim čokolatina
Fred je otišao ljevo a Laura ravno pozdravili su se i otišli kad je laura ušla zaderala se "igram rukomet za školu!!!"
"čestitam" rekla joj je bezvoljno mama
"maa mene nisu pustili jer imam 13 godina,ma daj ajde kaku se tebe pustili?"
"jer sam ja bolja jednostavno"
"grr"
Laura je odmah otišla gore u sobu jer je očekivala da če tamo zateči Kattrine i bila je upravo Laura je polako ušla zagrlila ju i rekla
"Hvala ti Punooo!!"
"nema na čemu"odgovorila joj je i nasmijala se
Laura je odmah sjela i počela pistai zadaču
"večera"
rekla je mama
"ja neču jesti,nisam gladna"
"dobor"
Laura je lagale ali morala je dovršit zadaču pisla je zadču do dest onda joj je zakrulilo u trbuhu.
"joooj,još samo dvije rečenice" nije mogla više samo je zaspala odjednom.







11:12 - Komentiraj ( 6 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hate me, click here &hearts

  • Opis bloga
  • ja ču na ovom blogu pisati priču o curi koja se zove Laura.


  • Linkovi
  • Dnevnik.hr
    Video news portal Nove TV

    Blog.hr
    Blog servis

    Igre.hr
    Najbolje igre i igrice

    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dorothys world
    Kattrine i Michaela




  • Credits.
  • Designer: ThePoisonKiss
    Background: Photobucket
    Basecode: Tiffany
    Adjustment: BD dz