The Mayhem Project

četvrtak, 28.10.2010.

Some really fucked up shit....

Danas nešto posve drugačije, pozabavit ćemo se analizom dvije reklame za jednu vrlo vrlo, ekstra vrlo na desetu potenciju sjebanu dječju igračku. Upozorenje da ono što slijedi nije za psihički labilne osobe. Ograđujem se od svakog mogućeg samoubojstva koje može uslijediti nakon pogledanih videa.

Reklama prva:



Dakle, premda ova reklama traje svega 21 sekundu, strašnija je od većine horror filmova koje sam gledao, i nakon što sam ju prvi put vidio, proganjala me u snovima narednih tjedan dana. Ironično, ali u tom periodu sam i sam radio wee-wee u krevet. Reklama počinje sa iznimno piskutavim glasom djevojčice koja previše entuzijastično uzima lutku u ruke i daje joj bočicu. Bebine neprirodno plave oči bodu me sve do zatiljka glave, osjećam kako mi se ježi koža na vratu, a mozak javlja da bi uskoro moglo doći do razvoja neprirodne fobije prema lutkama.Koju već ionako imam. Ne znam koji normalan roditelj bi ovo kupio djetetu. Da me netko zatvori u sobu sa ovom lutkom i 13 bijesnih hijena, preklinjao bih ga da ima toliko milosti i makne bebu od mene. Nakon što dvije djevojčice stave lutku na stol, hihoću se i uživaju kao da im je ovo najbolji dan u životu, ne shvaćajući da ima toliko boljih stvari, poput lajni kokaina u WC-u nekog kluba i bjesomućnih orgija sa patuljcima i ljamama. U tom trenutku u sobu ulazi otac, a prva pomisao kad ga se vidi je: pedofil. Vjerojatno su ga već barem 50 puta priveli jer policijski fotorobot uvijek naslika nekog sličnog njemu. Ne pomaže mu ni činjenica da definitivno čupa obrve, nešto što trebaju raditi samo žene i ljudi koji imaju samo jednu veliku obrvu, meni posebno fascinanti unibrow ljudi. Šeretski pita:"Who's laughing?", a djevojčice, smijući se kao da su upravo spalile par pljuga, pjevajući izjavljuju: "He'll stop laughing when you tickle him!". Kao prvo, ovo je potpuno nerealna situacija, jer bi pravi otac upao u sobu sa sačmaricom, već natankan sa barem tucetom piva, i odmah bez pitanja opalio hitac ili dva u bebu, uz obavezni: "Who's laughing now, BITCH!?!" one-liner. Na plač napušenih djevojčica odgovorio bi još jednim preciznim hicem u jednu od njih, samo kao opomenu drugoj. To bi pravi otac i muškarac učinio. Ovaj pak počinje dirati golu bebu po trbuhu. Odrasli čovjek dira golu plastičnu lutku po trbuhu u prisutnosti dvije nadrogirane 6-godišnjakinje. Da li je samo meni ovo poremećeno? Ali to nije sve, niti izdaleka. Pravi horror tek slijedi. Nakon što ju počne škakljati po trbuhu, beba, koja je očigledno muškog roda jer ima penis, dobiva erekciju. Da, upravo tako. Beba od 6 mjeseci dobiva erekciju nakon što ju po trbuhu dira odrasli muškarac, već osuđivani pedofil. Ponovio sam ovo nekoliko puta čisto zato da svima bude jasna ogromnost bolesnoće koju ova reklama daje. Nije mi jasno kako je moguće da je doslovno cijeli sustav zakazao u ovom slučaju. Netko je morao smisliti ovu lutku, vjerojatno tim od 3-4 čovjeka. Kako je taj brainstorming izgledao?
"Hej, ajmo napraviti novi tenk sa laserskim ciljanikom i malim kuglicama koje izbacuje?"
"Neeee, to je već viđeno."
"A šta mislite o novoj igri sa kartama i figuricama, nazvat ćemo ju mistično japanski, na primjer Čun-ga lun-ga?"
"Buuuu, seljačino, nemaš pojma, odi nam po croissante ako ćeš i dalje imati ovako glupe ideje!"
"E, ček, ček... Pazi ovo, šta mislite o lutki bebe koja kad ju dragaš po trbuhu, dobije erekciju i kroz penis ispusti mlaz tekućine?"
"Cha-ching! We have a winner!"
Nakon toga je zakazao njihov šef koji je to odobrio, zatim cijeli lutkarski dio ekipe koji je dizajnirao samu lutku, da bi na kraju i marketinška agencija fulala u apsolutno svakom segmentu, uključujući angažman pedofila i dvije 6-godišnje narkomanke. Nije mi jasno kako je cijeli tim, nakon što je odgledao reklamu prvi put rekao:"To je to, šalji na televiziju i pripremimo se za opake pare!" A hvala bogu i da su agencije za čudoređe i moral obavile svoj posao. Glavno da se zabranjuju nevini filmovi i još nevinije video igrice.
Nakon što beba dobije erekciju, u mlazu ispušta tekućinu po licu "oca". What the fuck? I say again, what the fuck?!?!?! Uspjeli su nedužnu dječju reklamu pretvoriti u jedno od najodvratnijih pornografskih iskustava ikada, golden shower, iliti za one koji ne znaju, uriniranje po licu druge osobe u svrhu seksualnog zadovoljavanja. A i to je samo ako za tekućinu uzmemo pišalinu. Uistinu ne želim govoriti što je opcija 2. Na kraju je otac kao ljut, i govori djevojčicama:"Naughty, naughty, naughty!" Ipak, njegov izraz lica nam govori da uopće nije ljut, štoviše, čini se kao da cvjeta iznutra. To naravno razumljivo s obzirom na njegovu prošlost. Na kraju vidimo da ova lutka dođe jebenih 40 eura. Da hoću da netko piša po meni za 40 eura, kupio bih vrlo retardiranog psa, a ne komad plastike. Kako ponižavajuće... Naravno, baterije nisu uključene. Vjerojatno zato jer za funkcioniranje lutke nisu ni potrebne, jer se ona hrani strahom svih nas normalnih ljudi koji cijelu ovu situaciju smatramo zastrašujućom.

Reklama druga



Ista lutka, druga reklama. Premda, ova lutka je malo starija, već hoda tako da bih joj dao godinu-godinu i pol. Reklama počinje kao dio nekakve fantazije inducirane prekomjernim uzimanjem LSD-a. Nacrtani likovi odjednom ožive, te je prvo što vidimo nezgrapna lutka koja se kreće kao da pokušava plesati robot dance. Ako ste mislili da je ona prva lutka spooky, pogledajte tek ovog malca. Izgleda kao produkt tajnog nacističkog projekta stvaranja djece koja će samom svojom pojavom tjerati strah u kosti ljudima. Mali arijevac se nezgrapno klatari i kao da govori: "Večeras, kad utoneš u san, doći ću ti u noćne more i poželjet ćeš da je Freddy Krueger tamo da te spasi!" Čini mi se kao da mu je kosa prava, i uopće ne želim znati kako su došli do nje. Ono što je davalo jezu u prvoj reklami, otac, u ovoj je sama lutka. Kako je netko u komentarima primjetio, na 5. sekundi reklame se čini kao da beba masturbira. Koji kurac je toj firmi? Zar ne postoji nitko normalan tamo, zar nema nikoga tko bi rekao: "Ljudi, alo, pa dajte... Ovo jednostavno nije u redu na toliko razina da samo postojanje ovog videa i ove lutke prkosi svim moralnim zakonitostima i granicama zdravog ukusa!" Tokom cijelog videa iritantna ženska se derači baby wee-wee, a mala curica cijelo vrijeme ponavlja wee-wee, kao da ima Touretov sindrom. Ok, kužimo da je wee-wee! Negdje na pola videa, djevojčica skida hlače svojoj lutki i ona počinje piškiti. E sada, razmislimo o budućnosti svakog djeteta koje ima ovakvu jednu lutku. Što ono od ovog svega može naučiti? Sa 6 godina ništa. Ali kad dođe tamo negdje u 18. godinu, sve te traume iz djetinjstva će se vratiti i uz već spomenutu lajnu koke u WC-u nekog kluba, tamo će se vjerojatno naći i neki momak. Vidite na što ciljam? Svaki roditelj bi se prije kupnje ovakve igračke svom djetetu trebao zapitati da li je taj poklon uistinu bolji od jednog finog kromiranog poluautomatskog Desert Eaglea sa cijevi od 50 milimetara, ili recimo gledanja tate dok se igra doktora s mamom. Jer sve tri stvari definitivno uzrokuju traume koje niti najbolji doktori neće izliječiti.

<< Arhiva >>