<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Dvije kutijice, Princessina kuhinja, vrtna kocka i stvari koje si ne govorimo
srijeda, 09.04.2014.
Ovih dana sam, osim pisanja diplomskog, napravila dvije krasne kutijice. Srce s orhidejama je u nagradnoj igri na mojoj fb stranici (vidi u boxu lijevo), a ova boje breskve je za jednu gospođu, od moje mame, za dobro djelo. :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

S ovom boje breskve sam izuzetno zadovoljna i mislim da mi je to čak najljepša kutijica od svih do sad. Ne znam zašto, ali posebna mi je :)

Osim toga, naravno - kuhala sam. Nisam stigla baš nešto poslikati, ali ovo sam stigla.
Faširanci, pire i koprive na mlijeku, a ovo dolje u bocama je sirup od maslačka :)

Image and video hosting by TinyPic

Sirup od maslačka mi je ispao stvarno fino, a dobro djeluje na mene. Ubrzava metabolizam i ublažava ženske tegobe. Često si ga ubacim u čaj umjesto meda ili ga popijem kao sok - razrijedim ga vodom. Volim domaće biljne pripravke.

Još jedan kreativan pothvat ovih dana bio je i preobražaj vrtne kocke koju je na dvorištu sklepao moj brat još prije nekoliko godina. Kocka je stvarno super jer je visoka pa se mama ili bilo tko od nas ne treba sagibati da bi nešto posadio, ubrao, zalio, i slično. Nije baš stručno sklepana, jer je tad moj brat bio još mlad i nezreo, ali imao je dobru volju i svi smo postali vezani za tu kocku tijekom godina. Unutra uvijek izraste čudo špinata, blitve, salate, cikle... Uglavnom, što god posadili unutra - uvijek uspije.

Preobražaj čarobne kocke pogledajte na slici:

Image and video hosting by TinyPic

I... to je zapravo sve što se tiče slikovnog dijela ovog posta.

Ima još nešto što me muči, ali o tome ne znam pisati...

Pozdrav ekipa, do čitanja :)

| 08:29 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |