CP Fan Blog

srijeda, 12.05.2010.

Izjave najteže mozgalice CP-a

Pozdrav Penguini!
Prošli tjedan smo pitali što je najzahtjevnija zagonetka koju ste ikada morali riješiti u Club Penguin je i Fun Boy Fun je rekao:

Najteži za mene je Yeti špilja! Tako sam bio zbunjen! JA sam otišao gore i dolje čak i sa mojim prijateljima ja sam otišao natrag na startnu liniju! Ona mora imati uzeti dan prije mene i moj prijatelj pronašao Yeti špilju! To je bio iznenađujuće smo klizali na Ice Rinku! Igrali smo dok smo dobili jako umorna! Nakon što smo otišli lijevo smo dobili Yeti odijelo kao nagradu!

To je citiranje Fun Boy Fun-a kojemu je Yeti Špilja najteža mozgalica!

12.05.2010. u 17:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je blog u kojemu će te otkrivati novosti iz Club Penguina

Nešto o CP-u

Zabavi se u Cp-u!

Club Penguin - Waddle around and meet new friends!
Znaš li crtati pingvine?


http://community.clubpenguin.com/draw/draw_02.htm

Što ljudi kažu o Clubu Penguin?
http://www.clubpenguin.com/parents/what_people_are_saying.htm#testimonials

Pin tragač!

kostica1 pin tragač


Za ovaj Pin Tragač zahvaljujem kostici1!

Aunt Arcitc Tracker




Ovo je Tracker Tete Artik.....Ako ne radi izwinite!