nedjelja, 29.04.2007.

kad narastem zelim biti...

Lupa me kriza identiteta.

- Što bi ti htio biti kad odrasteš? – pitala sam Gordana u nadi da ću čuti nešto suvislo.
- Pa… Slušala si Lou Reeda?
- Jesam, naravno.
- E pa znaš onu stvar Satellite of love?
- Aha?
- Znaš onaj dio kad kažu *uuuUUUuuuUu* (reproducira melodiju)
- Znam, ali kakve to ima veze s tvojim budućim zanimanjem?!?! – izderala sam se frustrirano.
- E pa ja bi htio biti back vokal u toj pjesmi – poentirao je.

| 23:48 | reci nešto (16) | ubi drvo | neke ljestve

četvrtak, 26.04.2007.

what's cool?

Ležim ugodno zavaljena u stolicu i slušam bambixe kad me nazove mama.

mama: Spržiš mi Back to Black od Amy Winehouse?
krava: Amy.. što?
mama: Amy Winehouse.
krava: Nikad čula.
mama: Ma to ti je neka nova, sasvim je ok.
krava: Aha. *teleći pogled u daljinu* Može, smislim, ok... Potražit ću.

*te sekunde kliknem M kao maloljetnica na mobu i nazovem prvo izlistano ime a da nije mama*

krava: Hitno dođi, imam kriznu situaciju!
maloljetnica1: Opet si popila previse lijekova?
krava: Još gore... nisam IN!
maloljetnica1: Dolazim iz ovih stopa!

Uskoro se začulo spasonosno kucanje na mojim vratima. Mala me posjela za youtube i u prvoj lekciji sam naučila da postoji neka Miss Sovereign ili kako već koja si je umislila da je Eminem, voli adidas hoodije i ubila je hrčka zanemarivanjem.

Također, naučila sam da je Amy Winehouse neka crnačka drolja koja se propila pa se išla liječit i onda je o tome napravila pjesmu.

Tko je još kul? Što jos trebam znati? Pomozite!

| 14:40 | reci nešto (11) | ubi drvo | neke ljestve

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>