utorak, 14.06.2005.

vladarica svijeta

Pobjeda je bila toliko blizu da sam ju mogla namirisati. Još je samo trebao pasti Egipat. Crni bataljuni su pružali žestok otpor. Odlučujuća bitka vodila se preko pola sata, praćena gubicima s obje strane.
Napokon.... Posljednje bacanje kocke.... Dvije šestice se kotrljaju rubom kutije i... DAAAA!!!!! Provala ekstaze odjeknula je zgradom u 5 ujutro. Pobijedila sam u riziku! Prvi put u životu! Perverzno sam se naslađivala nad zbunjenim facama suigrača. JA! JA sam jebeni Aleksandar Makedonski, Hitler, Staljin, Napoleon!!! JA sam pobijedila! JA!
Zlobno sam bacila karticu sa zadatkom na stol. Zbunjeni pogledi govorili su mi da nešto nije u redu. Slaven je zaroktao od smijeha.
- Ali kravo... to ti nije Južna Amerika....

| 20:28 | reci nešto (24) | ubi drvo | neke ljestve

<< Arhiva >>