LUPUS IN VAGINA

petak, 30.12.2005.

mišlenje je kao šupak - svi imaju jedan

meni fakat da ljudi imaju šupak i da seru ne znači puno u životu
jasno, bilo bi mi puno lepše da postoji čaroban način da neka osoba ne sere nego da izbacuje fekalije na manje smrdljiv način ali eto, ni ovo me ne smeta s obzirom na to da rade to diskretno, van mojih očiju

nažalost, ljudi misle naočigled mene, a to zna biti fatalno
klint istvud je rekao da je mišlenje ko šupak i da ga svi imaju, a mene to nervira, budući da je većina tih mišlenja odbojna, dlakava i smrdljiva
uzrečica "to je samo moje mišlenje" kojim se osoba brani od napadanja tog mišlenja me naročito nervira, ako netko već ima muda da iznese svoje mišlenje, nek skupi muda i trpi suprotno mišlenje tome, pa makar to suprotno mišlenje podrazumevalo rečenicu "tvoje mišlenje je glupo ko dupin"
mislim da kad bi ljudi manje srali, da bi ovaj svet bio pametnije mesto

p. s.
bog ovog tedna su havaji, iako nisu ljudsko bice imaju primat jer je vani prokleta zima i sneg, a nema lepog leta i mora kao što ga ima na havajima

- 18:29 - ostavi molitvu (3) - printuj - #

<< Arhiva >>