LUPUS IN VAGINA

nedjelja, 06.11.2005.

bog šagi i seminar o kurvama te droljama

stavljam post o novom bogu tedna ali pošto ne pišem mnogo u zadnje vreme osim bogova tedna, napisaću u ovom postu i moje cenjeno mišljenje o jednom drugom fenomenu

za početak, bog tedna je šagi! jest, on
zašto? način na koji kaže "šagi!"(zapravo kaže "šagae" na neki skandinavsko - jamajkanski način), način na koji zavodi seksi lejdiz, zato što je "saksi", onda kako je vaspitao zvezde na crvenom karpetu pre emtivi nagrada - rukovao se sa ženskama i, ako im se sise zatresu, komentirao bi "prave su!" - šagae
preporučujem slušanja njegovih hitova "hej seksi lejdi" i "mi džuli" tridesetak puta dnevno, to su hitčine

e da, sad drugi fenomen a to su kurve i drolje, negde sam čitao da se žene vređaju na spomen da su kurve i drolje
što je drolja? osoba koja se puno jebe
što je tu loše? ne znam, svi bogovi koje znam se ili puno jebu ili bi barem hteli da se puno jebu, a osobe sto ne vole da se jebu su uglavnom smrtnici ili bogovi s ozbiljnim problemima
ja sam takođe drolja
ovo neće da bude velika mudrost jer je bukvalno krajnje banalna i jednostavna, ne možeš da fulaš - kurve su dobre, a ne loše

i tako, ako vam je ovo prekomplikovano da shvatite, onda ste stvarno budale

šagae

- 21:38 - ostavi molitvu (2) - printuj - #

<< Arhiva >>