LUPUS IN VAGINA

ponedjeljak, 31.10.2005.

hiljadu poseta

evo da proslavim hiljadu i jedan poset kojeg sam danas opazio na sajtu, moram opaziti da sam mnogo uspešniji nego konkurencija

buda je stalno nešto sam lunjao okolo
alah je slao neke svoje izaslanike i proroke jer nije bio neki šarmantan bata
isus je imao samo dvanajst učenika
dobro, isus je jednom uspeo da dovede dve hiljade i petsto posetilaca na svoje predavanje, ali samo zato što su svi dobili kruha i ribe za džabe

suočavam se sa faktom da sam najbolji bog do sada

svoje laude i pohvale možete da ostavite u komentarima

- 20:57 - ostavi molitvu (0) - printuj - #

đeca

danas sam se vozio javnim prometalom znanim kao tramvaj, ušao sam u srednji vagon dvanajstice

uvek se vozim u srednjem vagonu dvanajstice jer je "prva zlatobogova istina" da se u prvom i trecem vagonu uvek voze neki kreteni a u srednjem vagonu su uvek ugodne i, ako ne ugodne, a ono korisne osobe
ako dvanajstica ima dva vagona, vozim se u prvom mada je tamo moguce sresti smrtničku budalu


tako i danas bješe
ušao sam u tramvaj i počastio ljude svojom zlatobožanskom prisutnošću
ceremonija ulaska je fenomenalna - ušao sam te počeo trljati rukama (jer je bilo ladno) s kojih je padalo zlato te sam pevao simfoniju što je ličila na milicijsku sirenu

neka deca su prasnula u smeh te oponašala moje pokrete, smijući im se
rispekt za to, mislim si, jer lepo je kad se ljudi smiju smešnim stvarima
međutim, ono što me zbilja razljutilo i stvorilo ovaj jal je nedostatak hrabrosti u te dece da se suoče s pogledom nadljudskim
očekivao sam da će se deca okrenuti prema meni i doviknuti "ma vidi cara" ili tako nešto, ali ne, oni su skretali poglede i nisu se drznuli pogledati me u oči

deci je bilo neugodno smejati se
nekom je neugodno smejati se
gde ide ovaj glupi smrtnički svet? lepo je kad te netko gleda mrko i ljutito, ali kad ti se netko smeje, to treba skrivati? popišao sam se kletvama na decu i na njihove matorce što ih uče takvom svetonazoru, zbog takvih stvari ljudi umiru a ne ostaju besmrtni

dragi ljudi, smejte se
i nemojte da vam bude neugodno
zaboga, ne budite pičke

tako reče bog

- 00:27 - ostavi molitvu (1) - printuj - #

srijeda, 26.10.2005.

bes i rabota

mnogo vremena moj blog nije mogao da se vidi, tako je, mnogi ljuti zavidnici i protivnici ovog skromnog božanstva pokušali su da se reše bloga i da zauvek ove mudrosti ostanu tajne, ali na njihovu žalost ovaj blog mora da ide dalje

prošlo je mnogo vremena otkad sam opet konstatovao ovde da sam mudar, razlog što nisam ništa pisao je bila savršena svest da sam mudar i nedostatak potrebe da to dokazujem, ali jasno moram opet početi da pišem zbog vas, dragi moji tupavi komšije - smrtnici, da nešto kapne i u taj vaš usahli mozak

ako jedan procenat ovde navedenih reči uđe u taj vaš crvljivi um, to će biti ravno kakvu božićnu čudu, ali uvek valja da se nadam

usput rečeno, novi bog tedna je klark gejbl, zašto upitaćete se, zato što ima kul brčiće i frenkli, maj dir, hi rili daznt giv a dem

editovano: samo bih voleo da poručim da su stranice tripoda i japanskog holivuda najobičnije govno jer ne mogu da prikažu ni običnu sliku klarka gejbla, trebalo bi im zabraniti da drže slike takve gospode kad su nesposobni da ih održavaju

- 23:48 - ostavi molitvu (4) - printuj - #

subota, 01.10.2005.

Velika preporuka

Ćao smrtnici!
Iako sam bog i veoma pametna osoba, od božanstva se ne živi već treba i da se neke pare namlate za sve luksuze što volem da si ih priuštim. Napokon sam dobio jedan fenomenalan i unosan posao, a to je pisanje pesama za album moje drage prijateljice i verovatno uskoro boginje Milene Rakocevic Lake. Ona na svom blogu sad objavljuje tekstove pesama što joj ih pišem za novi album, a kad uskoro snimi album, onda će u prodaju. Toplo preporučam!

- 16:45 - ostavi molitvu (2) - printuj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>