LUPUS IN VAGINA

subota, 17.09.2005.

dve debele vole mene

ah, vot a dej, rekao je džek nikolson kad je bio džoker u filmu o betmenu, šišmiš je na kraju pobedio što je šteta jer se džoker baš lepo smeškao a betmen bio mrgud, mrgudi mi u zadnje vreme dižu živac

no, nevezano uz to, htedoh reći da je neobičan dan, osim što je jesen došla preko noći (oh kako sam to poecki rekao oh!) opazio sam da moja božanska lepota, nikad manja i nikad više bezvezna nego što je sad, ovaj put privlači devojke kao nikad
dragi moj smrtnici, moj kolega bog rambo amadeus je pevao o tome, nešto tipa "visoko mi čelo, kukast mi je nos, žene me vole u čemu je štos" i ja mogu samo da se potpuno složim s tim, ja sam žgoljavo božanstvo koje čudno hoda i općenito se ponaša vrlo čudno (jer se ne konformišem sa smrtnim stanovništvom) te bukvalno ne vidim suvisla razloga da se žene pale na mene osim tog da sam božanstvo, a što je to što nas čini božanstvom? vrag će da ga zna

govorila mi je mati da se ne petljam s glumicama, naime te žene su obično potpuno lude i umeju dobro da glume, ali što mogu kad se palim na jezičave otkačenjače, uglavnom da imam fetiš na normalne žene sad ne bih imao problema s njima, komunicirisao nekim dvosmislenim mesađima i grmio božanskim pravedničkim besom nego bih uživao u božanskim plodovima lepote, ambroziji i nektaru, kao zeus kad se pretvorio u zlatnu kišu

razlog što ovo pišem je da upoznam vas smrtnike sa jednom nebožanskom i nesavršenom stranom vašeg božanstva, danas mi je došlo do mozga da svi ti kolege grčki bogovi imaju neke svoje ljudske mušice, e pa eto imam i ja sad sam pripit a kad alkohol udari u moje zlato e onda nastane nešto ljudsko a opet jače od zlata, zlatni hmelj + zlato zlatoboga = zlato na stotu potenciju, a vi možete samo da uživate u tome

e pa uživajte

- 23:56 - ostavi molitvu (0) - printuj - #

<< Arhiva >>