utorak, 16.01.2007.

evo na brzinu...

primih vec drugu stafeticu, a ja nikako da napisem nesto...

pa evo pet stvari o meni:
1.nikad nisam bila, i necu nazalost biti, zadovoljna sama sobom...

2.najvise od svega volim svoju djecicu, i one mene vole takvu kakva jesam, zato znam da je to jedino sto mi nitko nemoze uzeti.

3.mrzim svoj posao, iako sam davno mislila kako je to super posao, i zato sam zavrsila trgovacku skolu...

4.ljubav mi se svodi na hrpu suza, odkad znam za mogucnost njeznosti između dva razlicita spola. od pocetka do danas, svaka je ljubav zavrsila bolno.

5.i s obzirom da sam jako otvorena osoba, vise manje sve vec znate o meni...



sad vas pozdravljam, a poslije posla cu navesti imena blogera kojima sam predala stafeticu...



pusa!!!!!!!!!!!!

19.01.2007.
evo da navedem imena blogera kojima sam predala stafetu:


sljokica
magicna noc
pegica
bedasta curica



ustvari nemam pojma jesu li dobili stafetu vec, ali koliko sam vidla, vecina ih je dobila, a ja svoju duznost moram obaviti....
pa, tko od vas nema, neka pise... pusa svima...

- 13:35 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

petak, 05.01.2007.

pardonček...

samo da vam svima zahvalim na cestitkama, da vas sve pozdravim i pozelim sve najbolje u novoj godini.
zao mi je, ali istina je da mi se vise neda pisati...
svi ste mi dragi, i navratim ja i citam vas, ali puno rijeđe...
tako je, kako je...
nisam sretna vec danima, pa ne mogu ni pisati...
pusa, voli vas vila bez krila...

- 17:42 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts