subota, 02.12.2006.

mrzim sjecanja...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
mrzim sjecanja, silno me guse,
velik je prezir u meni zbog njih,
zbog sjecanja tuzna sam svakog dana,
i beskrajno placem u tisini zbog njih...

mrzim sjecanja, i lijepa i ruzna,
mrzim samu pomisao na to,
mrzim slike koje se vrte u glavi,
opcenito ne volim sjecanje svo...

mrzim se sjetiti svoga djetinjstva,
jer bilo je lijepo, a vise ga nema,
mrzim se sjetiti kisnog jutra,
i kako se tata na posao sprema...

mrzim se sjetiti skolskih dana,
jer sad znam kako je bilo lako,
sjesti u klupu i nemati probleme,
a djecak kraj mene je zbog cetvorke plak'o.

mrzim se sjetiti prvih koraka,
bilo koje od moje djecice,
jer zbog ljubavi tadasnje,
suze su mi tekle kao rijecice...

mrzim se sjetiti i njihovih suza,
kada sam rekla da vise ne zivimo sa njim,
koliko sam i ja tuzna tad bila,
i umirala od ljubavi za covjekom tim...

i to je proslo, al sjecanje stoji,
kako se moja kcer jos mraka boji,
kako se boji da cu i ja otici,
al ja tu ljubav ne mogu zaobici...

i sjecam se prvog poljubca,
i prve suze radi slomljenog srca,
prvog smijeha i drzanja za ruke,
cak su u sjecanju ostale i prve moje zaruke...

i sad kad se sjetim moje sadasnje ljubavi,
i tuge i boli koje mi je dao,
mrzim sjecanje jer vraca samo na lijepo,
i na prvi poljubac koji mi je on dao.

vraca na prvo drhtanje u njegovim rukama,
na topli dah na mome vratu,
na slatke rijeci koje mi je govorio,
optocene u suhom zlatu...

mrzim sjecanja....
jer to je sve sto imam u sebi,
od danas sam sva mrzovoljna,
i oprostite,al vise pisala nebi.....

- 09:10 -

Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts