petak, 01.12.2006.

poludjet cu!!!!

svaki puta kad nađem vremena da zavirim na vase blogove, ne mogu ostaviti komentar.
uzasno me to zivcira, ispada kao da sam vas zaboravila...
vasi postovi su zanimljivi, volim vas sve citati, ali ocito mi nije suđeno da vam pisem komentare.
znajte da sam tu, da vas pratim i citam, ali ovi pokusaji komentiranja me ubijaju...
sve vas volim!!!

pusa......

- 23:01 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts