srijeda, 15.11.2006.

sve je super i sve je za 5!!!

toliko je lijepo da me strah i pisati o tome...
svaki dan smo skupa, on, moja djeca i ja....
kao san koji sam oduvijek sanjala.
klinci skacu po njemu, on se igra s njima, a ja sa strane gledam sa osmjehom na licu.
oci su mi ponovno pune ljubavi, ni traga suzama koje su nedavno bile konstantno u njima, na mom licu, na mom jastuku...
sve sto je sada tamo njegov je miris, poljubci i toplina njegovog tijela....

bio je ljubomoran na moj posao, na decke koji su dolazili tamo, na mog kolegu, na direktora, na sve...
sada je tek shvatio da moje oci vide samo njega, da moje usne ljube samo njegove i da moje ruke zele dodirivati samo njegovo tijelo....
samo njega zelim, samo je on ono sto moze ostvariti sve moje snove.
samo on moze usreciti moju djecu i mene...

danas nam je 10 mjeseci...
znam, svima zvuci malo za toliko ljubavi, ali ja sam u tih 10 mjeseci s njim skoro svaki dan, skoro cijelo ljeto je proveo kod mene, kao da smo zivjeli skupa. legli smo i budili se u zagrljaju, zajedno kupovali i kuhali, doslovno iskusali zajednicki zivot...

i dalje zeli zivjeti sa nama, zeli da zauvijek budemo skupa, ono malo vremena sto smo proveli odvojeno shvatio je da ne moze bez nas, i da mora poduzeti sve da sprijeci svaku glupost koja nas moze razdvojiti.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

VOLIM GA, ZNAM DA ON VOLI MENE, I ZNAM DA CE TAKO ZAUVIJEK BITI!!!

- 19:56 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.11.2006.

khmkhm....

dakle...
kratka obavijest!!!
za sada je sve u redu, pomirili smo se.
sorry kaj sam vas uspanicila, i sebe sam, vjerujte...
javio mi se,i sad je kao prije.
sva sam vam izgubljena u vremenu, pa ako se nekom ne javim ili slicno, oprostite....

saljem veliku pusu....mahkiss

- 22:44 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.11.2006.

PREKINULA SAM S DECKOM

I to je sve od mene. kad skupim snage i volje, mozda vam se opet javim....
sve vas volim!

- 17:10 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts