utorak, 31.10.2006.

mali odmor...

ako se to tako moze nazvati...
danas imam slobodan danyesyesyes
naravno da imam hrpu posla doma, moram peglati, pospremati, i jos masu toga, ali doma sam.
danas i sutra...
pa zar to nije divno???
dragi i ja smo sad puno bolje, njega je malo pustila ljubomora i sad je sve super.
usvojio je malog pesonju iz sinteraja, i sad je zaokupljen s njim, pa vise nisu zanimljivi tipovi koji dolaze meni u ducan.

jedna tuzna vijest je da je moja K. slomila ruku u berbi kestenja.
to je bilo jos u subotu, ali sam ja radila cijeli taj dan, a oni su bili na vixi, tako da sam je vodila tek u nedjelju na hitnu.
ali K. je super. nista nju ne boli, sve je okej. stvarno je strasna, ja bi umirala od bolova....

na poslu...hmhmhmhmhm...
ne znam kaj da za to pisem. nekak mi je tamo sva ta atmosfera hladna, nitko ne radi s osjecajima. mozda je to zato kaj je tek pocetak, ne znam...

za vikend mi je bilo preeeeeeeeekrasno!!!
mislim nakon mog cijelodnevnog rada...
moj dragi je dosao kod mene, i sexali smo se cijeeeeeeelu noccereknaughtywink
jao, koliko sam to cekala...
onda smo to sve ponovili i u nedjelju prije rucka, da nam papica bolje sjednenjami

i tako...malo sam zadovoljnija sa svime, a kako ce dalje biti, vidjet cemo....



Image Hosted by ImageShack.us

- 09:16 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts