nedjelja, 13.08.2006.

spijun na tajnom zadatku, operacija otkazana trajno...

Myspace layouts

Myspace layouts

drage moje i dragi moji... tocnu vam kombinaciju nazalost ne mogu reci, jer nisam sigurna ima li na mom blogu sismisa koji pritajeno citaju, a ne komentiraju...
dakle, imala sam određenih razloga da posumnjam da dragi trazi nesto "bolje" od mene.
bilo mi je jako tesko, taman nam je fino krenulo, s alkoholom je prestao, postojali smo samo on, ja i moje curke (koje on sada slatko naziva nasim curama).
i onda je ispalo tako, doslo je do neke kombinacije,i pocela me ubijati sumnja... netko mu se navodno svidio, navodno me za sada voli, jos ne zna kakva je doticna...
dok jucer nije sve karte stavio na stol. rekao je da misli da ga netko zeza, da je probao na sve nacine saznati tko je to,htio je izaci s tom osobom da vidi tko ga to vuce za nos...
nakon toga, predpostavljam da je sve ono sto sam prvo saznala bila gluma da sazna tko ga to zeza, da sazna o cem je rijec. nije mi to trebao reci,ali je htio. znaci da nema namjeru biti sa drugom, nema me namjeru ostaviti ili varati.... barem tako za sada ispada....i danas sam opet sretna, probudila sam se sa sirokim osmjehom na licu mada su poceli oni dani u mjesecu, mada je vani oblacno i hladno.... oko mog srca je toplo da toplije ne moze biti...

ma znam, pogrijesila sam, nisam trebala vuci vraga za rep i izvukla sam pouku iz toga. nece se ponoviti...
i kad bih mogla povuci sve to, povukla bi isti tren.... kako sam uopce mogla posumnjati u njega?
volim ga!!!!!

- 14:42 -

Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts