subota, 22.07.2006.

dosao je i taj dan..........

danas je 22. 07. kao sto svi znate....
godisnjica nesrece mog dragog....
jucer je nakon hrpu isprobavanja, probi, pokusaja, rastezanja i stiskanja dobio kuciste koje mu odgovara. od subote nije popio kap alkohola (u subotu je popio 3 pive jer je mom burazu bio rođendan,pa smo malo slavili). jucer je popio jednu stellu, jer je uzeo nazad svog trkaceg swifta pa je proslavio sa, PONAVLJAM, jednom pivom.
mislim da je napredak vidljivyes
danas je izasao vozikati se po gradu sa svojim ljubimcem, javlja se svakih pola sata da javi da je sve u redu, i da mogu cuti po glasu da nije pio. sam se toga sjetio,zeli vratiti moje povjerenje....
ovo su sada napokon lijepi dani, napokon hodam uzdignute glave, sa veeeeeeeeeeelikim osmjehom na licu!!!!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
neko vrijeme mi je dragi znao reci da smo sve zene strasno komplicirane, sad pak veli da mu je i bolje kad ne pije i cak veli da sam IMALA PRAVO.....


sutra idemo sa djecom na bundek, malo prosetati njegovo savrseno odgovarajuce kuciste od proteze.

jedino nikako ne mogu na zelenu granu sa mamom. granicu je vec odavno presla, svojim maltretiranjem ubit ce sve lijepe osjecaje u meni za nju...
njene provjere gdje sam, s kim sam, zasto sam...... ubija me to! pa zasto sad sjedim, zasto ne dajem vise novaca u kucu, zasto ne napravim sve ono sto si je ona zacrtala taj dan. nikad ne pita imam li ja kakve planove, moram li ja nesto napraviti ili obaviti za sebe ili djecu. ona je glavna u svemu, ja sam njena mala pomocnica koja je uvijek na raspolaganju.
zato zelim otici negdje gdje me ona nece moci tlaciti....
eto, toliko od mene, na zalost nemam vise vremena pisati....
ovaj tjedan me posao ubija, a tako ce biti i sljedeci. a onda goooooooodisnjiiiiiiiii.......
jedva cekam....
u meni je sama pozitiva!!!!
pusa svima, ugodan ostatak vikenda....mah

- 15:57 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts