petak, 14.07.2006.

i ipak.....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargecini se da je kraj tu.... mozda sam slaba ja, mozda se on predao prelako. ponovno isto danas...
nakon svega, on je meni rekao da se ja sazaljevam, da mislim da mi je najgore jer mi je propao brak, jer stalno napominjem da je zbog svega tesko djeci i meni....
i onda mi je puklo!!! ON je spomenuo MOJU DJECU u ovom razgovoru, on koji alkoholom lijeci svoju sudbinu je meni rekao da se sazaljevam????
nikad mu nisam nabijala svoj propali brak na nos, nikad mu nisam rekla koliko mi je tesko sa djecom... vama sam rekla....
zato sto znam da vi razumijete, zato sto znam da me shvacate. on to nije mogao shvatiti, jer njemu su njegovi problemi najveci.....
znam da je ovaj razgovor bio vođen pod utjecajem alkohola, znam da to trijezan nebi rekao, ali ja vise ne mogu dozvoljavati da me kupuje kad je trijezan lijepim rijecima.....


nakon svega, rekla sam mu da je pustio osobu kojoj je najvise stalo do njega i njegovog zdravlja, osobu koja jedina s njim sjedi kod ortopeda i raduje se na svaku dobru vijest.....
koja mu priprema obloge,kupuje kreme, pazi da miruje kad ga boli....

i da, pustio me danas......stvarno me pustio........

i tko zna sta ce opet reci sutra trijezne glave...bojim se......

- 20:22 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts