srijeda, 21.06.2006.

od vrucine ispario mozak...

svi smo vec od ove vrucine ludi... mislim nije da mi ne pase,obozavam ljeto i toplinu,ali ne mogu vise disati...najrađe bi otisla negdje na more i samo se namakala...
sutra cu uzeti cure i odvesti ih kod mog buraza,necak u dvoristu ima djecji bazen,pa nek bar one uzivaju kad ne mogu ja...
poslije toga vodim cure doma pa se vracam s dragim na gledanje tekme...e da, pa to vam nisam rekla: naravno, pomirila sam se s njim... a kaj cete,ocito imam slab karakteryes
odlucila sam da se vise oko nekih stvari necu zivcirati, ako ide,ide,ako ne,ne...
ali zato cu dobro razmisliti o preseljenju u stan s njim....
nazalost,u zadnje vrijeme se jako rijetko viđam s frendicama, tesko mi je uskladiti vrijeme s njima...
ili ne pase njima,ili ne pase meni...a jako ih volim, volim se druziti s njima,povjeravati im se ali i slusati i njih...
imam ih jako malo, krug sam suzila na tri frendice i sogoricu,s kojom se i najvise vidim...
ovim putem ih pozdravljam.... nemojte se ljutiti,naci cemo dan da se okupimo i odemo na kapljicu razgovora.....

- 15:46 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts