petak, 16.06.2006.

ogorcena...

mrzim sto tako
lijepo laze,
sto znam da istinu
rijetko mi kaze.
i mrzim sto volim
te usne,te oci,
sto sve grijehe
oprostit cu moci.
mrzim sto nije
nesto sto sam sanjala,
vec bolno,
al sa radoscu sam u to uranjala.
mrzim njegov glas,
koji mi struji niz tijelo,
i one zube
sto blistaju bijelo.
mrzim sto je hladan,
a uvijek tako topao bude.
mrzim sto zbog njega,
krvna zrnca mi polude.
mrzim sto cu opet
preci preko svega,
zato sto je lazljiv glas
izasao bas od njega.
mrzim sto ga volim,
al ne mogu si pomoci,
tesko je to sakriti
kad pogleda me u oci.
mrzim sto suze teku,
i mrzim sve sto mi je od njega dato
mrzim sto je izabrao mene,
a volim ga bas zato......

- 08:58 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

sve sto se događa meni,svijetu oko mene,meni dragim i manje dragim ljudima... kako me zivot nije mazio,a opet,mazio me...kako se jos uvijek nadam da postoje iskreni i posteni ljudi...



MySpace Layouts

ovdje prilozeno...

MySpace Layouts

MySpace Layouts